2019-05-21, 21:48
  #3265
Medlem
bombaccis avatar
Mika är en bra spelare men en väldigt tråkig expert i studion. Vågar inte säga vem han skulle ha valt till målvakt, svarar ” jag vet inte” eller ” önskar jag visste”. Han jobbar ju inte för maffian.
2019-05-21, 21:49
  #3266
Medlem
Varför fick den där Hornqvist killen åka ut? Sa han något olämpligt till domaren tro?
2019-05-21, 21:49
  #3267
Medlem
Är Mika Zibanejad skadad eller?
2019-05-21, 21:49
  #3268
Medlem
welcometorealitys avatar
Sverige mot Finland det blir ju kul, Sverige har inte förlorat två matcher i rad i detta VM, de har inte Finland heller gjort...
2019-05-21, 21:49
  #3269
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AutDisceAutDiscede
Nja, kan väl hålla med med det är i kvarten och resten utav VM vi skall vinna!

Så Grönborg gav order om att lägga sig efter första perioden?
2019-05-21, 21:50
  #3270
Medlem
eternussermos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bombacci
Mika är en bra spelare men en väldigt tråkig expert i studion. Vågar inte säga vem han skulle ha valt till målvakt, svarar ” jag vet inte” eller ” önskar jag visste”. Han jobbar ju inte för maffian.
Givet då han kan spela i samma lag som den han väljer bort imorgon. Värdelöst med aktiva spelare i den rollen.
2019-05-21, 21:50
  #3271
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bombacci
Mika är en bra spelare men en väldigt tråkig expert i studion. Vågar inte säga vem han skulle ha valt till målvakt, svarar ” jag vet inte” eller ” önskar jag visste”. Han jobbar ju inte för maffian.


Hans personlighet är helt i linje med vad SVT verkar vilja ha.. Grått & tråkigt ska det vara
2019-05-21, 21:50
  #3272
Medlem
Kolgrill-ftws avatar
Grönborg, timeout???
Ser ut som i princip alla har gett upp. Lite som i finalen mot finnarna 2011.
Oerhört tråkigt.
2019-05-21, 21:50
  #3273
Medlem
AtlasShruggeds avatar
Vad hände med Hörnqvist?

Jag skrev tidigare att de kommer vara ute efter honom.

Ryssarna cross checkade Loui i ryggen framför och slashade hårt på handen, domaren såg inget.

Typiskt rysskt ful lir för att skrämma svenskarna framför mål

Glömmer crosscheckingen i ansiktet mot Johan Franzen.
2019-05-21, 21:50
  #3274
Medlem
hazard simpsons avatar
Sex i baken i tvåan🤮
2019-05-21, 21:51
  #3275
Medlem
Scallions avatar
Jaja, bara att bryta ihop och komma igen. Visst skäms man som svensk över detta usla spel, men det är i slutspelet det gäller. Sverige har underpresterat grovt i gruppspelet, men om de kan få ihop det till slutspelet kan detta få ett lyckligt slut ändå. Vi vet ju sen alla år i JVM hur det brukar se ut, oslagbara i gruppspel för att sen underprestera i slutspel. Hoppas på motsatsen nu.
2019-05-21, 21:51
  #3276
Medlem
Det är luuuuuuuuugnt, vi vänder i tredje som vi vinner med 7-0....

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in