Citat:
Ursprungligen postat av
bombacci
Mika är en bra spelare men en väldigt tråkig expert i studion. Vågar inte säga vem han skulle ha valt till målvakt, svarar ” jag vet inte” eller ” önskar jag visste”. Han jobbar ju inte för maffian.
Givet då han kan spela i samma lag som den han väljer bort imorgon. Värdelöst med aktiva spelare i den rollen.