Citat:
Ursprungligen postat av
frevelm
Det är väl vidunderligt att det ska gå att trakassera till synes från flera håll, utan att detta går att avslöja. Det vill säga den som använder alternativkonton för det är skyddad av F-regel 1.06. Nästa regel är visserligen mot missbruk av sådana konton, men man får inte påpeka för dom som går på bluffen att det är så det ligger till.
Det värsta är att dessa individer ofta kidnappar intressanta trådar genom att systematiskt sabotera debatten. Efter ett tag lär man sig vilka konton som tillhör samma fysiska person. Antingen på sättet som de debatterar, eller så gör de något misstag som avslöjar dem. Till exempel så svarar de av misstag med fel konto. Jag brukar provocera dem och några gånger så har personen råkat skicka ett argt PM från fel konto.
Vilka tider på dygnet som kontona är aktiva ger också en indikation på att det kan röra sig om samma person. Till exempel så dyker de alltid upp i svärmar på samma tid för att försvara och ryggdunka varandra. När jag väl har konstaterat vilka konton som är samma person, då orkar jag knappt bemöta idioten. Oftast enbart för att trolla idioten med invektiva tillmälen.