2006-03-02, 08:28
Medlem
ABBORREs avatar
Så programmet kalla fakta om prostitutionen i Tyskland nu när vm ska spelas där.
I alla fall en vän till mig som har lite kontakter inom fotbollsvärden berättade något i stil med att när Dan Corneliussons karriär var över så startade han något företag, men han gjorde konkurs pga av att han gjorde av med en jävla massa pengar på prostituerade / lyxhoror.

Kan det stämma? Kar någon hört något liknande?
Citera
2006-03-02, 08:54
Medlem
hgus1259s avatar
Har jag inte hört, däremot hört att hans fru stratade företag inom klädkonfektion som kånkade och tog en hel del pengar. Sen fick Danne hanka runt för pisspengar som en föredetting i gärdsgårdsserier, typ Kärra IF i div 5...
Citera
2011-01-29, 17:03
Medlem
Hur är det med DC nuförtiden....????
Citera
2011-01-29, 18:58
Medlem
Jobbade på ett callcenter ( telefonförsälning) för 5 år sedan. Vi jobbade med olika projekt och Dan kom in en dag och skulle sälja och leverera tvättmedel till idrottsklubbar. Kan såga så här han hade problem med spriten då i alla fall.
Citera
2011-03-31, 16:13
Medlem
DC satt i TV-soffan i morse och såg ganska pigg ut.......
Dom gör tydligen en film om "sillstryparna" och deras fotbollskarriär.
Men,hur är det med honom nuförtiden..???....
Citera
2011-04-03, 00:16
Medlem
bluetramps avatar
http://www.gp.se/nyheter/bilder/1.59...vita-hjaltarna

Danne har ryckt upp sig ordentligt sista tiden.
Citera
2011-04-03, 00:33
Medlem
farbror Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hgus1259
Har jag inte hört, däremot hört att hans fru stratade företag inom klädkonfektion som kånkade och tog en hel del pengar. Sen fick Danne hanka runt för pisspengar som en föredetting i gärdsgårdsserier, typ Kärra IF i div 5...

Träffade familjen lite under under Como-tiden. Hon var en småbrackig hemmafru, äldre än Dan med en son från ett tidigare förhållande. Dan var schysst. En lugn kille.
En sommarsemester vid italienska kusten raggade frun upp en av stans yngre förmågor (möbelhandlare) och prasslade hej vilt bakom ryggen på Dan under hela vistelsen. Han anade väl det hela stan visste.
Citera
2012-07-28, 17:18
Medlem
VanitaToftbys avatar
Verkar vara tillräckligt nykter nuförtiden för att medverka i nästa säsong av "Mästarnas Mästare".
Citera
2016-02-24, 11:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VanitaToftby
Verkar vara tillräckligt nykter nuförtiden för att medverka i nästa säsong av "Mästarnas Mästare".
Jag bumpar tråden pga att jag undrar hur det går för honom numera..?
Citera
2016-02-24, 11:55
Medlem
PiusXIIIs avatar
Var han med i mästarnas mästare?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in