Citat:
Ursprungligen postat av
jjujju
Det kan ju bli rätt svårt att få en person, om den personen inte vill tänker jag då
Nej tack, du kan få ta den kuken istället för du lär behöva den mer än jag, läste att du varit bög förr i tiden, kanske kul att få återuppleva gamla minnen

(du skrev ju det i lätta på trycket tråden)

hahaha, vilken fittsmäll!!
Varför är du så jäkla lack idag för? Sist sa du att du gillade mig, nej jag är inte rasist för att jag ibland skämtar lite vilt om saker man inte får skämta om (om det är därför du är sur dvs)

jag blir piss när tjejer skriver sånt, du fattar inte hur en del killar verkligen ARBETAR HÅÅÅRT för att ens hitta ens en fling. Du är inte tvungen att tävla med typ 100 andra om den du gillar!
Äh, faan, det var inte menat att låta elak, jag har ibland svårt att uttrycka mig, detta KAN ofta, mycket ofta, ge folk den vibben, jag är absolut inte lackad på dig vännen, men allvarlig, jag försöker hjälpa folk varje dag att hitta en tjej, och dom flesta har blivit såå äcklicgt brända, att dom bara hatar tjejer efter det....
Jag ber så mycket om ursäkt, det var absolut inte min mening att ta ut något på dig vännen, på allvar!
Men bara att du skriver "träffa ex på promenad" , eller vad det nu var, ger taskiga vibbar, och ett fruktansvärt empatiskt medlidande till killen, som ville gå på promenad med dig, fattar du inte, han saknar dig, han vill ta ALLA chanser han kan för att få dig tillbaka?!
Fan jag lider med svenska killar om inte har SJÄLVFÖRTROENDE att ens heja på en ny tjej, många många måååånga killar lider av just detta, speciellt dom som endast hänger typ här på fb, dom läser andras ensamhet, tar denna till sig, läser om hur "feminism" har tagit "deras" tjejer, och tar sedan till sig det, och så vidare......
På allvar syster, jag ber om ursäkt, och hoppas du tar in ursäkt, jag kan utveckla det hela mer, men inte i tråden, dra iväg ett pm, så lovar jag en bra ordentlig och ren beskrivning jag anser om detta ämne...
Regards syster!