• 8
  • 9
2022-09-09, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nitromethane
Namn på GM tack, är föräldrarna WT pundare?
Pappan är lokal kändis
https://youtu.be/xmr0qv2sRTU
Citera
2022-09-09, 20:43
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lhva350
Det du nämner är inte bra för någon , i fel mängd. Att inte använda det Du nämner gör ju människan "digitalt handikappad " så det kan ju inte vara anledningen till att en 13åring springer runt och rånar folk ! Narkotikan är nog orsaken i detta fall , tyvärr. Skål på dig , nu ska jag ta en liten GT !

Fast hon var ju varken 13 år, narkotikapåverkad eller ute efter att råna verkstaden, läste du ens tråden?
Citera
2022-09-10, 07:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hemorojdbiff
Pappan är lokal kändis
https://youtu.be/xmr0qv2sRTU

En pajas anser jag iallafall att han är, inte konstigt att hon går bärsärkagång med sådan farsa, har väl lärt sig hemifrån
Citera
2025-04-18, 00:21
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Privated9992
Ingen tror dig, lägg dig och sov.
Det var jag😂 min pappa kallas för sungen och är väll lokalkändis som man brukar säga han heter egentligen Magnus Östling. Mitt namn Jonna Vikander soooo jo det är jag
Citera
2025-04-18, 00:22
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av drysin
Fler kvinnor och småtjejer behöver ta efter denna tjej. Perfekt att hon rånar en bilverkstad och visar männen var skåpet ska stå.

Inte ens 50 gubbar klarar av att göra motstånd mot en ensam liten tjej. Hahahahahha
Ja jag var typ 10? När ja gjorde det men är ju fan inte stolt över vad jag gjorde.
Citera
2025-04-18, 00:24
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av psykoshippien
Nej, enligt pressetik så måste de citera ordagrant.

Lever hon, tre år senare? Blev hon lugnare av puberteten?
Jag är här👆🏻 är inte lugnare har problem med hälsan osv har autism och adhd och massa sånt skit som jag fick uträtta när ja va yngre men yeahhhh
Citera
2025-04-18, 00:26
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av MissDecibella
Fast hon var ju varken 13 år, narkotikapåverkad eller ute efter att råna verkstaden, läste du ens tråden?
Tack att du nämnde det🙏🏻 ja va typ 10 och hade nån psykos och nu är jag är 16år och mår frf väldigt dåligt och har fått många diagnoser osv, försöker lägga allt detta bakom mig men de är ju såklart svårt
Citera
2025-04-18, 00:30
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sdhataren
Från FB Tierpsgruppen

För att slippa spekulationer och ryktesspridning angående rånet mot Nian Motorcenter idag, så vill jag gå ut med detta meddelande.

Det är alltså mitt barn som begått detta. Min yngsta dotter, 10 år gammal.

Det är så jävla hemskt, allt detta.
Ingen mår bra i denna situation. Dottern mår verkligen inte bra, hennes mamma mår inte bra, hennes bonusföräldrar, syskon, jag mm.
ingen mår bra i denna situation.

Hon är inget monster eller ond människa.
Hon är ett vilset och ledset barn som agerat utifrån sina neurologiska diagnoser.
Detta är inte första incidenten som uppstått. Men förhoppningsvis den sista av denna allvarliga art.

Tro mig när jag säger att vi som finns runt barnet gör ALLT för henne. Hon får vård, medicinering, omsorg, tillsyn, men framför allt kärlek.

Men ibland står vi hjälplösa...
Man känner sig som en usel förälder, även fast jag vet att vi gör precis allt som står i våran makt just nu.

Jag vill passa på att be om stor ursäkt till alla drabbade från mitt hjärta.

Och är det nån som undrar nåt så är ni välkomna att höra av er.

Hur blev 10 år 13 år?
Citera
2025-04-18, 00:30
Medlem
psykoshippiens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonnafan
Jag är här👆🏻 är inte lugnare har problem med hälsan osv har autism och adhd och massa sånt skit som jag fick uträtta när ja va yngre men yeahhhh
Rock solid om din orsak är rätt tro inte allt för mycket på det där bokstavshyckleriet, är man lite gränskoko så får man slickepappret i pannan, så sitter det där i systemet i tid o otid. Innan internet-generationen (vi är inte i "the end game" av integritetskränkande informatik och reklam än) så fanns ju dem papperna i det lokala sjukhusets kulvert nånstans och tog plats, nu grupprunkar apple/google/meta/Open AI/amazon m.fl. för att spruta mest sats på bullen man måste äta av dem om man vill vara en del av internetnätverket, vilket kanske 99,9% vill? Alltså blir man promille-wierdo om man väljer att stå utanför den där bisarra hetsen.

Men var du verkligen så jävla jävlig som det framstår i artikeln? Låter som en ärrad och förödmjukad mans vittnesuppgifter .. men säkert vet ju ingen.
Senast redigerad av psykoshippien 2025-04-18 kl. 00:34.
Citera
2025-04-18, 01:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sdhataren
Är det verkligen möjligt att fler än en vuxen inte skulle kunna övermanna flickan??

https://www.expressen.se/nyheter/flicka-med-kniv-ranade-bilverkstad/?utm_medium=link&utm_campaign=social_sharing&utm_s ource=sms
För att de är fega as och har förlorat sambandet med sina förfäder vikingarna. Men hur som är det bra att den stackars förvirrade flickan fick vård och omsorg till slut. ❤️
Citera
2025-04-18, 10:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonnafan
Det var jag😂 min pappa kallas för sungen och är väll lokalkändis som man brukar säga han heter egentligen Magnus Östling. Mitt namn Jonna Vikander soooo jo det är jag

Du är alltså 16 nu?
Citera
  • 8
  • 9

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in