2019-05-11, 23:15
Medlem
A1HORNYLADs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eternussermo
Sorgligt att han måste gå till Tinder för att få unga tjejer när det är så enkelt irl. Men det är väl tidsbrist kanske?
Jag trodde Tinder var till just för att enklare få till en dejt. Men har ingen egen erfarenhet av Tinder.
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Hur tokigt det än låter så fungerar det rent juridiskt så att om själva brottet, i det här fallet, grovt rån och kidnappning, ger högre straff än sexköpet vilket bara ger böter, så "försvinner" sexköpet och åtalet gäller då det grövre brottet som ger fängelse. Jag är lite dålig på att förklara men ungefär som jag har försökt beskriva det fungerar den juridiska delen. Grövre brott "undanröjer" bötesbrott och därför riskerar han inte att åtalas för sexköp medan de åtalade riskerar fängelsestraff.
Ok, men det spelar ingen roll i sammanhanget. Han skulle garanterat bli chikanerad ändå för "försöket till sexköp". Så nej, det handlar inte om sexköp här.
Citera
2019-05-11, 23:16
Medlem
Droemelvan, inlägg 39, eller så, verkar ha koll.
Citera
2019-05-11, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Valpen_
Nej men det existerar och du är bitter över det faktum förstår jag.

Jag känner fadersinstinkt för tjejer i mina döttrars ålder. Jag uppfattar det som fullt normalt att inte se unga flickor som sexobjekt för mig att runka av mig i (definitivt inte prostituerade). Synd att inte alla män funkar så.
Citera
2019-05-11, 23:24
Medlem
von Hindenburgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av keterparyd
Självinsikt, som sagt. Inte många killar i 20-årsåldern som vill ligga med 50-60-åriga gamla tanter (eller tanterna med dom) men det motsatta, att unga tjejer skulle vilja ligga med gamla gubbar skulle vara helt normalt, enligt gamla gubbar själva.

Ja? Det är ju inte samma sak.
Citera
2019-05-11, 23:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A1HORNYLAD
Jag trodde Tinder var till just för att enklare få till en dejt. Men har ingen egen erfarenhet av Tinder.

Ok, men det spelar ingen roll i sammanhanget. Han skulle garanterat bli chikanerad ändå för "försöket till sexköp". Så nej, det handlar inte om sexköp här.

Garanterat sexköp. Ungdomarna skulle inte kommit på tanken att regga sig på en vanlig dejting-sajt, i syfte att råna vanliga dejtande män. De ville utpressa sexköpare förstås. Och enligt någon i tråden, var det på en prostitutionssajt han hittade tjejen.
Citera
2019-05-11, 23:30
Medlem
5549s avatar
Jag har också hört Billborn från en bekant inom den branschen. Det har tydligen filmats rätt konstiga grejer i samband med detta också, men det kanske redan är känt nu?
Citera
2019-05-11, 23:30
Medlem
Citat:
Garanterat sexköp. Ungdomarna skulle inte kommit på tanken att regga sig på en vanlig dejting-sajt, i syfte att råna vanliga dejtande män. De ville utpressa sexköpare förstås. Och enligt någon i tråden, var det på en prostitutionssajt han hittade tjejen.

Som sagt en trådsanning, dvs ej bekräftat att det är så.
Citera
2019-05-11, 23:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snuttis37
https://www.aftonbladet.se/sportblad...av-tinderligan

Nån som vet några fler som blivit drabbade?

Citat:
Ursprungligen postat av 5549
Jag har också hört Billborn från en bekant inom den branschen. Det har tydligen filmats rätt konstiga grejer i samband med detta också, men det kanske redan är känt nu?
Nej, försök få tag i ev. film
Citera
2019-05-11, 23:36
Medlem
mikaelss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillapaddington
I*ac J*ns*n (s,e)
19 år
https://m.facebook.com/isac.jensen.3

I*a E*gma* (d,n)
20 år
https://m.facebook.com/barajagidaa

K*vin Ira*oze (e,k)
19 år
https://m.facebook.com/kevin.irakoze1

A*me* J*sef (h,d,o)
18 år
https://m.facebook.com/ahmed.josef.125

Abr*am Wold*gh*bri*l (h,e)
19 år

L*vi M*tumb* (e,a)
19 år
Så ett gäng blattar från samma skola, och en svensk bimbo, right?
Så loserish!
Citera
2019-05-11, 23:37
Medlem
8711s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 5549

Vad för "rätt konstiga grejer" är det som filmats?
Citera
2019-05-11, 23:38
Medlem
Citat:
Självinsikt, som sagt. Inte många killar i 20-årsåldern som vill ligga med 50-60-åriga gamla tanter (eller tanterna med dom) men det motsatta, att unga tjejer skulle vilja ligga med gamla gubbar skulle vara helt normalt, enligt gamla gubbar själva.

Ja? Du kanske själv är ful som stryk, men kan tänka mig att det inte är helt ovanligt att nån som Billborn har viss vana av att få napp på tjejer i 20-årsåldern.
Citera
2019-05-11, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tmbr
Ja? Du kanske själv är ful som stryk, men kan tänka mig att det inte är helt ovanligt att nån som Billborn har viss vana av att få napp på tjejer i 20-årsåldern.

Jag tror att det är rätt ovanligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in