• 5
  • 6
2024-07-30, 21:11
Medlem
Thcfarmers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av den.dryge
Nr ska folk frst att Fulmen Pharma r ett riktigt jvla SKRP mrke med fina etiketter, snygg hemsida men oljorna ger grov jvla PIP och det finns knapp ngra analyser p ngot...

+1

Har aldrig haft s grov PIP som p deras oljor. Nstintill att man behvde kryckor dagen efter.
Citera
2025-03-11, 10:53
Medlem
Qwarts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zillan
Lser att mnga ftt pip och komplikationer med infektioner efter deras "nya" test e batch samt att anavaren ska vara helt verkningsls, ngon mer som haft problem med detta mrke?

Sent "svar", ville nd f med ett mail jag skickat men inte ftt svar p. Har anvnt deras Susta 350 i mnga omgngar senaste ren och varit njd med produkt och leverans fram till senaste bestllningen. Jag klipper in mitt meddelande till FP hr.

"Jag brjade anvnda vialer av den senaste ordern direkt nr jag fick den brjan/mitten av jan -25.
Efter ett par veckor brjade jag bli hngig och i brjan av feb rasade jag ihop totalt.
Ringde 112. Hamnade p Akuten i 5 dagar. Det visade sig att jag hade blodfrgiftning, njursvikt och leverpverkan och crp (infektionsvrde) p 139. Fick antibiotika intravenst i 5 dgr, sen per oralt 5 dgr hemma.
Ngra dagar efter jag kom hem tog jag en injektion i vadmuskeln, aldrig gjort frut, som vanligt nya verktyg och noga rengjort, efter nn/ett par dgr blev smre, var p terbesk, crp 64, suck!! .
Det skulle bli bttre sa de och hade ett nytt terbesk 2 v senare.
Tog en ny injektion i vaden, kndes terigen inte som vanligt, knde mig nedsatt, sjuk.
Dags fr terbesk, crp var hgre n 2v innan 72 vs 64 dessutom syresatte jag jttedligt, blev inlagd Igen!!
Det visade sig ven att jag hade hjrtscks inflammation, vtska i hjrtscken, mer medicin.

Vad anser/tror ni om detta??
Var tillverkas era oljor, Egentligen?"
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här