Citat:
KÖP, om det så bara börjar med 50SEK. Jag jämför själv den perioden vi går igenom nu i cryptosfären med vad som pågick under tidigt 90-tal med utveckligen av internet. Få hade då förmågan att se vad som skulle komma tio år senare i form Google, Facebook, social media i stort etc. Än mindre att Amazon skulle komma att bli börsens absoluta power stock. Blockchain och krypto har än större potential och är världens snabbast växande asset. Snabbare än nämnda internet t om.
Trust me, börjar du sakta köpa BTC så har du ändå en rejäl uppsida.
Silk Road drog in mig i bitcoin för en helvetes massa år sedan, men inte i min vildaste fantasi hade jag trott att jag skulle kunna resa jorden runt och uppgradera levnadsstandarden x10 för mina då digitala drogpengar. Än mindre att Paypal med tiden skulle börja acceptera samma smutskastade valuta. Eller att företag som MicroStrategy skulle köpa bitcoin för long term på 19.400USD.
This thing is bigger than you can imagine...
Sätt igång och stack sats. Du är tidig.
Trust me, börjar du sakta köpa BTC så har du ändå en rejäl uppsida.
Silk Road drog in mig i bitcoin för en helvetes massa år sedan, men inte i min vildaste fantasi hade jag trott att jag skulle kunna resa jorden runt och uppgradera levnadsstandarden x10 för mina då digitala drogpengar. Än mindre att Paypal med tiden skulle börja acceptera samma smutskastade valuta. Eller att företag som MicroStrategy skulle köpa bitcoin för long term på 19.400USD.
This thing is bigger than you can imagine...
Sätt igång och stack sats. Du är tidig.
Slängde in några tusenlappar för jag vet inte hur många år sen för att jag verkligen trodde på det här, borde slängt in mycket mer egentligen, men jag kind of glömde bort det, tagit upp det igen nu. Tror fortfarande att det kan bli magnituder större även fast jag idag redan har en ganska hygglig portfolio. Vi får väl se, jag är lite team hodl fast jag har också köpt en hel del saker för mycket mer än vad jag la in, så även om det skulle krascha har jag gått plus. Men jag tror på betydligt högre de närmaste åren så håller med.