Citat:
Ursprungligen postat av
sergiorant
Köpte bitcoin på 53k och eth på 37k.
Sålde sedan på 38k och köpte igen på 31k.
Och nyligen sålde jag på 40k.
Då ni själva verkar va så kunniga, eller iaf smått uppkäftiga, får ni gärna skriva var ni tror priset går framöver.
BLir det dipp ner mot 30k igen för att sedan fortsätta uppåt eller går vi sakta uppåt hela hösten och toppar på 90k och sedan brakar det loss rakt ner i avgrunden till våren?
Ingen av oss kan spå i framtiden tyvärr. Hade varit ganska sick om man kunde dock.
Vad vi vet:
50% correction, det har ackumulerats friskt över sommaren.
FED fortsätter printa dollars
Institutioner rapporteras va väldigt sugna på BTC
Kommer fortfarande bara finnas 21 milj bitcoin
Stock to Flow pekar på 150k eller 288k beroende på om det är S2F eller S2FX. Aint broke until it aint broke.
Tldr: Fundamentals och macroläget är fortsatt bullish för btc.