Citat:
Ursprungligen postat av
HenryBendix
Hur kan du hävda att du har rätt när du gjort sådana här utfästelser tidigare och sedan fått se priset gå upp?
Som redan påpekats i tråden så handlar det om valar som med gemensam aktion manipulerar marknaden och sedan köper dippen. 65 miljoner dollar försvann i likvidation denna gång.
https://youtu.be/etUTo6_FtKE
Jag menar att jag har rätt i att det KAN gå ner och inte gå upp igen på lång tid. Något som vissa andrahär inte ens verkar kunna föreställa sig. Vissa verkar tro att vi ska gå från höstens 10k usd till100-200k i ett svep med bara mindre korrektioner på 30-40% som vara några dagar/vecka, som det sett ut hittills.
Men jag säger att det är mycket troligt att nån gång komme " krashen" även denna cykel. Som det ser ut nu är volymen inte tillräckligt stor för att det ska ta sig särskillt mycket högre. Kolla även på att all time high bara blir mindre och mindre. Man ser liksom trappan avta och plana av.
Vad är era "bevis" för att det kommer öka nu direkt?
Turkiet förbjuder krypto som betalmedel. bara en sån sak bör va en varningssignal. Följer fler länder efter kan det bli ett mycket dåligt läge för bitcoin och kryptovalutor.