2024-09-10, 11:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kebabmedpommes
Var vänlig och citera detta.

Precis innan den parabola ökningen skriver du detta
Du försökte va sarkastisk i din okunnighet om marknaden. Så tragikomiskt.
Citat:
Du glömde ”diskussionen” om vilken enorm uppgång som kommer ske samma sekund som ETF:erna lanseras
Och mitt svar till inlägget ovan står sig bra än idag:
Citat:
Ursprungligen postat av Richard-Heart
Nu får du stå i skamhörnan återigen, efter att ha hackat på oss i flera månader när vi sagt att Blackrock ackumulerat bitcoin för sin ETF, och du sa nä.

Finns inget förtroende för nåt du säger när det gäller bitcoin. Tramsclown och farlig skribent är var du är.

Hösten 2023 när vi började prata om spot ETF ryktena i denna tråd.
Du var i total förnekelse att Blackrock skulle öppna en spot ETF efter att VDn gjort flera personliga uttalanden om hur bullish han är på Bitcoin. Så fel du hade..
Citat:
Du lider av problem med läsförståelse.

Du utgår också från att Blackrock öppet annonserar ut exakt vad de tänker om marknaden. Brukar det se ut så? För att de vill småspararnas bästa?

Den 24 oktober 2023 skrev jag detta. Om du köpte lite btc då med ditt USDC-laddade Coinbase kort så hade du haft en entry på $33k dollar. Ganska bra med tanke på att det inom kort fördubblades i pris.
Citat:
✅ Blackrock VD bullish på bitcoin
✅ Blackrock ackumulerar för sin nya produkt
✅ kebabbis i förnekelse

All stars alligned som man brukar säga

Denna är fin:
Citat:
Har du läst uttalandet? Det står inte att någon ETF kommer att godkännas.
L M A O
🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡
Citera
2024-09-10, 12:13
Medlem
kebabmedpommess avatar
Citat:
Precis innan den parabola ökningen skriver du detta
Du försökte va sarkastisk i din okunnighet om marknaden. Så tragikomiskt.

Och mitt svar till inlägget ovan står sig bra än idag:

Hösten 2023 när vi började prata om spot ETF ryktena i denna tråd.
Du var i total förnekelse att Blackrock skulle öppna en spot ETF efter att VDn gjort flera personliga uttalanden om hur bullish han är på Bitcoin. Så fel du hade..

Den 24 oktober 2023 skrev jag detta. Om du köpte lite btc då med ditt USDC-laddade Coinbase kort så hade du haft en entry på $33k dollar. Ganska bra med tanke på att det inom kort fördubblades i pris.

Denna är fin:

L M A O
🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡
Så du hittade inget citat och slängde ihop ett gäng andra, helt ovidkommande och för övrigt fullt korrekta inlägg istället? Vad är det du sysslar med egentligen?

Och var någonstans kan du se en ”parabol” uppgång?
Citera
2024-09-10, 12:14
Medlem
kebabmedpommess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leaston
"Nej, de "äger" inga bitcoin"
(FB) Argument för och emot bitcoin och bitcoinisering

Ok?
Precis så, och det stämmer än idag.
Citera
2024-09-10, 12:23
Medlem
Citat:
Så du hittade inget citat och slängde ihop ett gäng andra, helt ovidkommande och för övrigt fullt korrekta inlägg istället? Vad är det du sysslar med egentligen?

Och var någonstans kan du se en ”parabol” uppgång?
Om det är pinsamt, är det ibland bättre att inte säga nåt alls.

Citat:
Japp, VDn är väldigt positiv men äger säkert inga. *wink wink*
https://www.youtube.com/watch?v=K4ciiDyUvUo

🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡
Citera
2024-09-10, 13:27
Medlem
Citat:

Källa på det?
Citera
2024-09-10, 16:49
Medlem
kebabmedpommess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leaston
Det får du förstås bevisa först, om du tror att någon skall gå på det där. Lycka till.
Citat:
Ursprungligen postat av ZenFinancier
Personligen väntar jag på att du ska styrka ditt påstående men det verkar du inte kunna.

Eftersom ni antingen ljuger eller är oförmögna att googla, så:

Citat:
13F filings reveal that non-filers, likely retail investors, make up the overwhelming majority of owners of spot bitcoin ETFs.

While it is common for non-filers to make up a large portion of a security’s ownership base, their share of spot bitcoin ETF ownership is much higher than some of the largest stocks and ETFs.

Hedge funds were the biggest owner group, but these positions were likely driven by hedged trading strategies rather than outright longs.

https://nydig.com/research/answering-the-etf-ownership-question

Citat:
90% of Bitcoin ETF inflows are still retail — VanEck CEO

The CEO of investment management firm VanEck says spot Bitcoin ETFs have mainly attracted capital inflows from retail investors in the four months since their launch.

https://cointelegraph.com/news/retail-investors-bitcoin-etf-vaneck
Citera
2024-09-10, 17:36
Medlem
EgoistNs avatar
Jag vill ha minst en bitcoin miner i portföljen inför hösten. Mara är störst, följt av CleanSpark och Riot.
Det lutar åt att jag ska köpa Mara, men tar gärna emot synpunkter på varför jag borde köpa något annat bolag..
Citera
2024-09-10, 17:40
Medlem
Flaskhanks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EgoistN
Jag vill ha minst en bitcoin miner i portföljen inför hösten. Mara är störst, följt av CleanSpark och Riot.
Det lutar åt att jag ska köpa Mara, men tar gärna emot synpunkter på varför jag borde köpa något annat bolag..
Kolla upp Mike Alfred som pratar en hel del om miners. Han har nämt Terra Wulf och IREN som två undervärderade miners.
Citera
2024-09-10, 18:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZenFinancier
Visst men detta resonemang är inget unikt för anhängare av bitcoin, så där resonerar de flesta.

Det kallas ödmjukhet, något som ni två inte verkar ha. Som ja skrev i min tes är October 2025 en månad där ja enligt min tes är en bra period att sälja.
Citera
2024-09-10, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av casparaidis123
Det kallas ödmjukhet, något som ni två inte verkar ha. Som ja skrev i min tes är October 2025 en månad där ja enligt min tes är en bra period att sälja.

Är det ödmjukhet att anse att man kan säga när det är bra att sälja?
Låter som motsatsen till ödmjukhet att veta bättre än marknaden.
Citera
2024-09-10, 18:33
Medlem
EgoistNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flaskhank
Kolla upp Mike Alfred som pratar en hel del om miners. Han har nämt Terra Wulf och IREN som två undervärderade miners.

Tack för tips. Mike Alfred sitter ju IREN,s styrelse, tacka fan för att karln anser bolaget vara undervärderat, vilket det förmodligen är..

Riots- och Maras ägarbild säger dock ett och annat.
Citera
2024-09-10, 19:45
Medlem
Citat:
Tyvärr verkar du ha läst wiki-artikeln slarvigt. Den går igenom detta i detalj. Jag får be dig att försöka på nytt.

Ända tills vi ser några otvetydiga bevis på att BR äger bitcoins för egen räkning, får vi utgå från att de inte gör det. På samma sätt som vi får utgå från att gud inte existerar om inga otvetydiga bevis har presenterats för något annat.

Bildning verkar inte vara din starka sida, vilket kanske också förklarar din bitcoin-iver.

Med tanke på hur extremt positiv Blackrocks VD är till bitcoin får vi anta att dem har det, såvida du inte kan BEVISA motsatsen. Detta kan vi komma fram till genom logiskt tänkande.

Hade han varit emot Bitcoin, så hade det legat närmare verkligheten att dem inte har det. Men så är inte fallet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in