2019-06-26, 13:49
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av FilthyWhore
Det känns som att de verkliga förlorarna som mobbade en när man köpte för 3500 idag kanske inte mår så bra. För när jag vid 14000 tredubblar min initiala pengasumma då är det de som inte har gjort 75000 kr bara på att låna ut 25000 kr i 4 månader. Hur tänker egentligen ni hatare som fortfarande vägrar att ta in INFORMATION före det att ni handlar/inte handlar? All data finns ju där.

Jag säljer aldrig! Ni kanske menar att jag kunde blivit 75000 kr rikare, jag menar att det är en fråga om hur många miljoner jag behöver till det där huset i LA.

Det här ser ut som ett fejkrally. Ta pengarna och spring.
Citera
2019-06-26, 19:34
Medlem
RobertoSavianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av borskungen

Alla rallys inom krypto är "fejkrallys", grejen är att det blir FOMO och folk hakar på och helt plötsligt är vi uppe på 20k.
Citera
2019-06-26, 20:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av RobertoSaviano
Alla rallys inom krypto är "fejkrallys", grejen är att det blir FOMO och folk hakar på och helt plötsligt är vi uppe på 20k.

Köpte vid 3500 idag har jag över 300% vinst. https://www.coindesk.com/price/bitcoin

Imorgon är det på 15000

KÖPKÖP KÖP
Citera
2019-06-26, 20:54
Bannlyst
Citat:
Jag ska tjäna minst någon miljon innan jag säljer!
Citera
2019-06-26, 22:24
Medlem
Citat:

Varför ska man springa ifrån något som just nu ökar i värde med minst tio procent i veckan. Oavsett vad man tänker och tror om underliggande värde måste man väl säga att det är klokt ligga kvar och köpa för pengar man har råd att riskera. Sälja kan man väl göra när det vänder, bara man sätter en sträng regel om när så måste ske, t ex femton procent fall från 52v-high.
Citera
2019-06-26, 22:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LBeria
Varför ska man springa ifrån något som just nu ökar i värde med minst tio procent i veckan. Oavsett vad man tänker och tror om underliggande värde måste man väl säga att det är klokt ligga kvar och köpa för pengar man har råd att riskera. Sälja kan man väl göra när det vänder, bara man sätter en sträng regel om när så måste ske, t ex femton procent fall från 52v-high.
Samma personer som aldrig har gjort ett öre på Bitcoin. Lyssna istället på vinnarna.

#HODL
Citera
2019-06-27, 02:24
Medlem
trattfans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LBeria
Varför ska man springa ifrån något som just nu ökar i värde med minst tio procent i veckan.

Ja men om det ökar med 10% varje vecka är de ju bara belåna livet och lasta.
Citera
2019-06-27, 02:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av trattfan
Ja men om det ökar med 10% varje vecka är de ju bara belåna livet och lasta.

Givetvis det enda rationella. Men man måste vara beredd att hodla, det är få. Och få kan så nja vet inte. En vinnare hodlar, en som är independent.
Citera
2019-06-27, 06:28
Medlem
Är inte helt insatt i btc än så har frågor.
Är det dumt att investera nu? Investerade en del när btc låg på 100k sek ungefär. Men tror ni den kommer rasa jävligt snart eller kommer den fortsätta växa som den gjort ett tag till?
Vet att de är omöjligt att svara på men jag undrar bara vad ni som kör detta 100% tror osv
Hade varit surt om btc helt plötsligt sjönk drastiskt under en natt..
Citera
2019-06-27, 06:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av annakuwaso
Är inte helt insatt i btc än så har frågor.
Är det dumt att investera nu? Investerade en del när btc låg på 100k sek ungefär. Men tror ni den kommer rasa jävligt snart eller kommer den fortsätta växa som den gjort ett tag till?
Vet att de är omöjligt att svara på men jag undrar bara vad ni som kör detta 100% tror osv
Hade varit surt om btc helt plötsligt sjönk drastiskt under en natt..

Ja, det finns ju alltid den risken att den sjunker drastiskt under en natt. Men hittills har den alltid hämtat sig. Nu finns det ju naturligtvis inga garantier för alla scenarier. Därför belånar jag inte allt vad jag kan för att satsa på btc.

Men just nu ökar den ju stadigt vecka efter vecka och det är ju då självklart att man hoppar med i tåget. Sen får man ju bestämma sig i förväg för om man ska hoppa av vid någon speciell nivå.
Citera
2019-06-27, 09:07
Medlem
Trodde man på Bitcoin skulle man köpt vid $3000, inte nu på ATH, problemet med att köpa nu är att det är troligare att vi får se $6000-7000 inom en snar framtid än $20.000 igen, och når vi $20k har man "bara" gjort 35% ändå. Så antingen 40-50% förlust eller 30-35% vinst... låter inte så lockande enligt mig.
Citera
2019-06-27, 09:10
Medlem
RobertoSavianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Travbana
Trodde man på Bitcoin skulle man köpt vid $3000, inte nu på ATH, problemet med att köpa nu är att det är troligare att vi får se $6000-7000 inom en snar framtid än $20.000 igen, och når vi $20k har man "bara" gjort 35% ändå. Så antingen 40-50% förlust eller 30-35% vinst... låter inte så lockande enligt mig.

Om du tror att nu är ATH, har du verkligen ingen koll och bör inte ens uttala dig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in