2023-07-10, 11:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kryptonitmannen
Hur många X tror ni btc gör härifrån och fram till toppen på nästa halvering?

Om man kollar på förra halveringen så gick dn från 4k usd till 70k usd vilket var nästan 20x.
10x från vinterns lägsta och möjligtvis botten på 16k usd tar oss till 160k ungefär.

Den borde passera 100k denna gång, annars blir jag lite besviken.

Om omständigheterna runt omkring blir gynnsamma kan den gå mycket högre.
Citera
2023-07-10, 11:55
Medlem
Nu har vi i stort sett hållit oss över 30k i ytterligare en vecka.
Citera
2023-07-10, 15:17
Medlem
hazenectars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stopp.Belagg
Nu har vi i stort sett hållit oss över 30k i ytterligare en vecka.

Yes vi är fortfarande range-bound, dock ganska oklart vad som kommer att hända härnäst. Kan någonstans tycka att det är lite illavarslande att vi inte har pumpat vidare på hela blackrock-narrativet men innan vi har förlorat 29.5k-regionen så är det ändå fortfarande intakt.
Citera
2023-07-10, 16:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hazenectar
Yes vi är fortfarande range-bound, dock ganska oklart vad som kommer att hända härnäst. Kan någonstans tycka att det är lite illavarslande att vi inte har pumpat vidare på hela blackrock-narrativet men innan vi har förlorat 29.5k-regionen så är det ändå fortfarande intakt.

Jo, inte alls självklart vad som kommer att hända inom den närmaste tiden. Rörelserna rimmar hittills väl med 2015. Om det fortsätter så kan vi röra oss sidledes några veckor till.
Citera
2023-07-10, 16:12
Medlem
hazenectars avatar
Citat:
Jo, inte alls självklart vad som kommer att hända inom den närmaste tiden. Rörelserna rimmar hittills väl med 2015. Om det fortsätter så kan vi röra oss sidledes några veckor till.

Fraktaler är alltid lite lurigt kan jag tycka, men du syftar på prisutvecklingen i slutet av 2015 i relation till marknadscykeln gissar jag? Förväntar mig inga större prisrörelser uppåt förrens på onsdag tidigast då cpi datan släpps för maj månad. Det i sin tur skulle mycket väl kunna bli katalysatorn som skickar iväg priset oavsett vilken riktning det blir.
Citera
2023-07-10, 17:09
Medlem
Bitcoin supply shock will send BTC price to $120K..
https://cointelegraph.com/news/bitcoin-supply-shock-btc-price-120k-standard-chartered
Citera
2023-07-10, 19:47
Medlem
Leastons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cyber500
Bitcoin supply shock will send BTC price to $120K..
https://cointelegraph.com/news/bitcoin-supply-shock-btc-price-120k-standard-chartered
Har kollat denna parameter länge. Utbudet har länge varit högst begränsat, och nu är det som en tankbil som läckt bensin och bara väntar på gnistan (BlackRock EFT:en tex) som skall få allt att explodera.

Ingen vill sälja Bitcoin, snart kommer alla vilja köpa?
Citera
2023-07-10, 19:54
Medlem
Leastons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hazenectar
BlackRock får nej: Goblintown
BlackRock får ja: Moonshot

Hur tror du det går för BlackRocks ansökan?
Citera
2023-07-10, 20:17
Medlem
Leastons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leaston

På ämnet så säger Genslers företrädare att en ETF bör godkännas.
Citera
2023-07-10, 20:28
Medlem
Citat:

SEC måste ha väldigt goda argument om de ska neka Blackrock. Och även med goda argument torde det vara en karriärdödare för ordföranden. Min gissning är att den går igenom.
Citera
2023-07-10, 20:33
Medlem
Leastons avatar
Citat:
Länk också: https://twitter.com/WatcherGuru/status/1678429597631692800?s=20
Citera
2023-07-10, 20:56
Medlem
hazenectars avatar
Citat:

Citat:
SEC måste ha väldigt goda argument om de ska neka Blackrock. Och även med goda argument torde det vara en karriärdödare för ordföranden. Min gissning är att den går igenom.

Tycker att det är aningen svårbedömt men jag lutar nog också åt att den blir godkänd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in