2025-05-24, 14:21
Medlem
Den enda drogen som gör råttor mer aggressiva i sig är alkohol.

Citat:
Ursprungligen postat av cern
Som alla vet kan man få riktig blackout eller bli våldsam med alkohol + Benzo kombination.

Jag märkte även att jag blev rätt aggressiv och uppkäftig på Benzo utan alkohol konstigt nog, inte cool och det är tur att jag inte rör skiten igen!

Den fungerar själva gör han inte mer aggressiv om man inte redan är det; i det var däremot bort spärrar vilket gör att om man har aggressivitet och ilska i sig så kommer man lättare att agera på den, liksom att man lättare kommer att berätta hemligheter och öppna sig om man har sådant i sig och så vidare.

Jag har personligen varit cirka 15 cm från att slå en hammare i huvudet på en tant på Imovane och alkohol och på bara flunitrazepam utan alkohol så började jag elda upp polarens mammas räkningar mitt i natten på deras spis.
Citera
2025-05-29, 13:34
Medlem
Jag har bara använt 10mg Diazepam-tabletter, så kan bara uttala mig om det. Grejen med just diazepam som gjorde att jag valde det när jag hade ångest över en massa grejer, är att den kickar in snabbt. Jag upplever (inbillat, jag vet) att den börjar verka redan i munnen. Att den kickar in snabbt sade mig att jag kunde vänta tills den behövdes på riktigt med att ta den, istället för att ta den förebyggande. Därmed tänkte jag att risken för beroende skulle minska. Jag vet inte hur det är med den beroendeteorin dock.

Men nu till frågan: har aldrig upplevt ett rus eller blivit ”skön”’på den. Bara den underbara känslan att slippa ha ångest, kunna äta, kunna sova. På mig sitter effekten dessutom i länge. Har läst att halveringstiden på just diazepam är ovanligt lång. Men nej, om jag vill bli skön och euforisk är opioider min grej. Diazepam gör bara exakt det den ska på mig. Vilket inte är så dumt iofs.
Jag är i medelåldern. Jag har ”hanterat” tillräckligt mycket, jag ser inte längre varför jag ska fortsätta ”hantera” precis allt när jag kan ta en kort genväg då och då och så blir allt bra. Är man yngre bör man dock försöka lära sig gå igenom en massa skit som livet har i beredskap längs vägen, och inte välja en tablett som första alternativ. Så ser jag på saken.
Citera
2025-05-29, 14:04
Medlem
st33rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Toxarcheus
Den enda drogen som gör råttor mer aggressiva i sig är alkohol.

Den fungerar själva gör han inte mer aggressiv om man inte redan är det; i det var däremot bort spärrar vilket gör att om man har aggressivitet och ilska i sig så kommer man lättare att agera på den, liksom att man lättare kommer att berätta hemligheter och öppna sig om man har sådant i sig och så vidare.

Jag har personligen varit cirka 15 cm från att slå en hammare i huvudet på en tant på Imovane och alkohol och på bara flunitrazepam utan alkohol så började jag elda upp polarens mammas räkningar mitt i natten på deras spis.

Ja jag har aldrig blivit agressiv av sprit eller nån annan drog. Så jag antar vissa hämningslösande droger hos folk som har agression inom sig gör att de tänder till lättare
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in