2019-04-30, 10:15
Medlem
G-punktens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kajusi
Läs artiklarna för fan. Där framgår det att Polisen tagit henne i akten när hon gav oralt mot betalnign.

Ja visst är det riktigt synd om henne? Påstår sig ha 60-70 klienter som hon debiterar cirka 1000:- per timme som PT när hela hennes kropp är byggd på anabola. Går på FK samtidigt som hon langar och har diamantringar + Rolex-klockor och dyra väskor i hennes lägenhet.
Det är så synd om henne att man nästan gråter.

Att langa för att överleva är en sak, att langa för materialism när man påstår sig va så framgångsrik är något helt annat.

Hittar inte dessa artiklar, kan du länka?
Citera
2019-04-30, 10:35
Medlem
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/3J18vd/influencer-haktad--misstanks-ha-skyddat-gangledare

Är det samma? Annars verkar det gå sådär med att vara influencer i Sthlm.
Citera
2019-04-30, 10:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sven-Doris
Nu vare ju int anabola jag åsyftade. Utan det mer angenäma yrket sällskapsdam.

Jaha på så sätt Lägg till en 0 så får du rätt siffra.
Citera
2019-04-30, 10:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Neverind
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/3J18vd/influencer-haktad--misstanks-ha-skyddat-gangledare

Är det samma? Annars verkar det gå sådär med att vara influencer i Sthlm.

Det där är väktaren som också har en tråd på aktuella ämnen. Ja hela bunten är skit.
Ena är prostituerade, knarkare och langare, den andre är ordningsvakt som skyddar brottslingar, den tredje mördar sin flickvän och den fjärde är dömd våldtäktsman.
Citera
2019-04-30, 10:41
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sven-Doris
Nu vare ju int anabola jag åsyftade. Utan det mer angenäma yrket sällskapsdam.

Stämmer bra, hon agerade orre för att dryga ut kassan och leva det goda livet. Värst av allt måste ju ändå resorna till arabland vara, där hon lät arabiska män bajsa på henne och tvätta henne ren med en golden shower. Jävla smuts!!!
Citera
2019-04-30, 10:51
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kajusi
Läs artiklarna för fan. Där framgår det att Polisen tagit henne i akten när hon gav oralt mot betalnign.

.

Ja tack, länka till denna artikel.

Hur som, mycket märkligt med människor där status och yta är så viktigt så "de lever över sina lagliga tillgångar" genom kriminalitet, droger, prostitution etc.

Så jävla kul är det väl inte att festa och slå klackarna i taket?

Och om detta var innan bachelor, konstigt att hon inte såg mer sliten ut om hon dessförinnan just haft en hästlång sjukskrivning med depression och utbrändhet?
Och hur kan fasad, yta och glamoröst leverne fortsätta vara så viktigt, även om hon då lämnat det kriminella lyxlivet bakom sig?

Såna där frågetecken har jag.

(Och så en fråga till bachelorn David, var hon där av rätt anledning tror du?)

Och hur kan det vara så viktigt för vissa att det SER UT som de är gjorda av pengar, då de i själva verket är fattiga? Linn såg ju ut som någon rik stureplans-bimbo i looken då hon var med i bachelor. Hon körde med såna maner (gucci-väskor, vovve tätt intill sig, högdragen hollywood-fru-look etc)
Det viktiga är väl att HA pengarna i så fall, inte att låtsas som att det ser ut som att man har dem?
Senast redigerad av dialektiker 2019-04-30 kl. 11:30.
Citera
2019-04-30, 18:34
Medlem
Skvistens avatar
Hur kunde hon bli uttagen till Bachelor om denna händelse var innan inspelningen?

Gör de inte rejäl bakgrundskoll av deltagare?

Kanske bachelor polisen ringt hem och bett nån kollega kolla upp henne och därför dumpade henne?
Citera
2019-04-30, 20:27
Medlem
Hittar inte swishlistan? Pallar du guida?

Citat:
Ursprungligen postat av G-punkten
Känner igen flera av namnen som har swishat henne för ladd, kul
Citera
2019-04-30, 23:45
Medlem
G-punktens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tilska
Hittar inte swishlistan? Pallar du guida?

Ligger i förhöret när de pratar med enbart henne. Innan bilderna från telefonen.
Det är inte en lista utan namn som FL rabblar upp som har swishat henne och vilken summa. Samt vilka som köpt kokain/grälle av henne och sen blivit plockade efteråt. 7-8 namn minst

Kan plocka fram dom om du vill
Citera
2019-05-01, 02:07
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skvisten
Hur kunde hon bli uttagen till Bachelor om denna händelse var innan inspelningen?

Gör de inte rejäl bakgrundskoll av deltagare?

Kanske bachelor polisen ringt hem och bett nån kollega kolla upp henne och därför dumpade henne?

Polisen har inte rätt att kolla i register så självklart har inte David vetat något om Li:s bakgrund eller kunnat be något polare kolla upp.

Sen självklart får produktionen inte ta bakgrundskoll i register utan godkännande. Men jag kan tycka som dig att det är oerhört konstigt att de liksom inte intervjuat viss omgivning om deltagarna?
Fast ännu mera märkligt är det ju att detta hände väldigt kort tid före inspelningen och i programmet framställs Li som väldigt präktig och ärlig. I förundersökningen kan man dessutom utläsa att hon varit deprimerad under flera år och drogberoende. Det är helt motsatt vad som framställs i programmet där hon är hårt arbetande renlevnadsmänniska.
Citera
2019-05-01, 03:09
Medlem
Kellywomans avatar
ser också att det i tråden nämns att L skulle erbjudit sex mot betalning. I tråden efterfrågas länkar till detta men fortfarande har ingen kunnat återge eller bevisa detta påstående?
Jag tycker därför det är så onödigt att späda på sådana påståenden om det inte finns något som helst underlag. Att man vill svartmåla en uppumpad brud som kallas WT och alla andra hatiska kommentarer är ju en vardag på flashack. Men snälla back off eller återge artiklar, anmälningar där detta förekommer?
Citera
2019-05-01, 05:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sofiaik
Fungerar inte för mig, försökt flera gånger på olika webbläsare nu...

Glappar alltid första försöket för mig, kommer upp en pop up med reklam i nytt fönster. Låt det va uppe och gå till fönstret med filen. Nästa gång jag klickar på den öppnar den sig som den ska
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in