2019-04-30, 23:38
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Manskahahusvagn
Jag tror att det r tillfllet som avgr vilka som blir vldtktsmn etc. Det har inget med moral eller uppfostran att gra. Och absolut inget med kultur eller etnicitet. Mjligen kan det knytas en aning till religion, de som tror p en frltande gud r vrst, se bara p katolska kyrkan m.fl.

Det tror inte jag eller mnga med mig. Vissa folk har helt enkelt mer vldtktskultur n andra.
2019-05-02, 21:07
Medlem
BoulevardAlrunas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Helge.Palmcrantz
Det tror inte jag eller mnga med mig. Vissa folk har helt enkelt mer vldtktskultur n andra.

Ja och detta har man inte alls tagit stllning till i Sverige, fr OH NEJ alla mnniskor r fina i grunden ... och nu r vi dr. Gruppvldtkter och tafsningar och tararush och horor. Fy fan. Att 8nte sk feminister reagerar p detta r s jvla sjukt. Ok en del har gjort det men d blir det fr trngt i siktskorridoren.
2020-10-11, 10:02
Medlem
Man kan vl sga som s att den nya arbetarklassen i Vnsterpartiets gon r bidragstagarna. Det r ju frn dem V kper sina rster typ. Och frn akademiker i storstan som inte vet s mycket alls vare sig om bidragstagare eller arbetare. S i Sneckers egen vrld har hon vl rtt.
2020-10-11, 12:14
Medlem
LaurentiusLucidors avatar
Mrkligt pstende.
Rotebro-Conny r tminstone Flashbacks frmste fretrdare fr arbetarklassen!
2020-10-11, 12:25
Medlem
Zilvios avatar
Den hr gamla diskussionen r nog frdigdiskuterad hos Integration och invandring.
Vi stnger trden hr och hnvisar till Politik:Inrikes Partier och partipolitik fr de som vill diskutera Vnsterpartiet.
/MOD

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in