2021-03-07, 09:55
Medlem
OlleVieros avatar
Hon och syrran utger sig för att vara lappar och komma från Jokkmokk. Sanningen är den att deras mor är halvlapp och deras morfar är lapp, vilket gör dom till kvartslappar och dom är uppvuxna i Stockholm.
Citera
2021-03-09, 18:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EirMist
Är det kindbenen su pratar om? De är lite som Lady Gaga nu. Jag ser att hon tagit bort sin uppväxt från wiki helt och hållet, kanske blev för jobbigt att hålla på och ta bort infon om södermalm som andra användare la till hela tiden. Angående hennes ätstörning så får jag intrycket här på forumet att hennes familj är lite sådär, och då är de klart att hon blir upprörd av små kommentarer om hon saknar stöd hemma.

Kindben, näsa, ögonbryn, filler under ögonen osv. Hon var ju naturligt vacker engång.
Citera
2021-04-29, 13:22
Medlem
TheCryptKeepers avatar
Nu ska charlatanen vara med i så mycket bättre. Inte för att så mycket bättre någonsin har varit speciellt bra så tycker jag detta är ett riktigt lågvattenmärke.
Har aldrig hört en enda låt av henne och då lyssnar jag ändå en del på hiphop.
Kollade på bilderna hon har på sin instagram och hon lider garanterat av en ätstörning och kroppsdysmorfi. Rejält avmagrad och fillers i kinderna gör att hon har fått ett mycket märkligt, alien liknande utseende.
Hoppas hon blir erbjuden professionell hjälp i samband med programmet.
Tycker hennes artisteri ihop med hennes aktivism är riktigt osmakliga. En identitessökande och osäker tjej från Södermalm som plötsligt får för sig att det är häftigare och mer speciellt att vara en same från Jokkmokk. Totalt ogenuin. Hennes same-aktivism handlar väl mer om att hon ska sko sig själv som artist än att faktiskt göra någon förändring överhuvudtaget. Kulturell apropriering.
Citera
2021-04-29, 13:40
Medlem
Mosbulles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheCryptKeeper
Nu ska charlatanen vara med i så mycket bättre. Inte för att så mycket bättre någonsin har varit speciellt bra så tycker jag detta är ett riktigt lågvattenmärke.
Har aldrig hört en enda låt av henne och då lyssnar jag ändå en del på hiphop.
Kollade på bilderna hon har på sin instagram och hon lider garanterat av en ätstörning och kroppsdysmorfi. Rejält avmagrad och fillers i kinderna gör att hon har fått ett mycket märkligt, alien liknande utseende.
Hoppas hon blir erbjuden professionell hjälp i samband med programmet.
Tycker hennes artisteri ihop med hennes aktivism är riktigt osmakliga. En identitessökande och osäker tjej från Södermalm som plötsligt får för sig att det är häftigare och mer speciellt att vara en same från Jokkmokk. Totalt ogenuin. Hennes same-aktivism handlar väl mer om att hon ska sko sig själv som artist än att faktiskt göra någon förändring överhuvudtaget. Kulturell apropriering.

Och media som vanligt på en uppdiktad historia... Ver det inte hon som menade på at 10 nazister hade hoppat på henne också? Inte direkt trovärdigt, men media rapporterade det glatt.
Citera
2021-04-29, 13:44
Varför ser Maxida ut som en babbe? Man ser ju på hennes dotter hur hon hade sett ut om hon inte hade solat och färgat håret svart. Skäms hon för sina naturliga ljusa drag? Varför vill hon se ut som en benig blattekvinna från förorten? Det blir parodi när hon sedan postar bilder på sig själv i samemiljö.
Citera
2021-04-29, 15:14
Medlem
TheCryptKeepers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mosbulle
Och media som vanligt på en uppdiktad historia... Ver det inte hon som menade på at 10 nazister hade hoppat på henne också? Inte direkt trovärdigt, men media rapporterade det glatt.
Det där påhittade historian om skinheads var hennes syster som kom med tror jag. Pinsamt minst sagt.
Dessa två systrar känns som samma typer som Linnea Claesson. Kapar någon PK agenda för sin egen vinning och bygger sin image på lögner och påhitt.
Citera
2021-04-29, 16:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalamity
Varför ser Maxida ut som en babbe? Man ser ju på hennes dotter hur hon hade sett ut om hon inte hade solat och färgat håret svart. Skäms hon för sina naturliga ljusa drag? Varför vill hon se ut som en benig blattekvinna från förorten? Det blir parodi när hon sedan postar bilder på sig själv i samemiljö.

Fick obehagskänslor när jag tittade på hennes instagram, hon eller vad det nu ska vara ser mer ut som något man ser i skräckfilm.
Insjukna kinder, mycket fula tatueringar, psykopatblick med kalla ögon som ser in i kameran.
Så vad lider monstret av?
Ätstörningar, drogberoende, eller har hon fått aids från någon av alla negrer som hon knullat med?
Citera
2021-04-29, 18:20
Medlem
GoEks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gul-apelsin
Fick obehagskänslor när jag tittade på hennes instagram, hon eller vad det nu ska vara ser mer ut som något man ser i skräckfilm.
Insjukna kinder, mycket fula tatueringar, psykopatblick med kalla ögon som ser in i kameran.
Så vad lider monstret av?
Ätstörningar, drogberoende, eller har hon fått aids från någon av alla negrer som hon knullat med?
Hon lider av kommunism, feminism och allmän instabilitet. Ganska vanligt för vänsterkvinnor i hennes ålder.
Citera
2021-04-29, 19:40
Medlem
Hon verkar inte ha alla renar i stallet på Söder.
Citera
2021-04-29, 20:34
Medlem
apanola IIs avatar
Säger en hel del om media som inte gräver i hennes uppdiktade bakgrundshistoria och ställer lite kritiska frågor. istället ska det jamsas med så att de störda marxist-mytomanen kan leva vidare på sin "karriär"
sen det här med att bli påhoppad av 10 skinheads, neger, snälla...detta är inte 80-talet...finns det ens skinheads kvar i Stockholm? I Sverige?
Citera
2021-04-29, 23:54
Medlem
MartinDahlinsMammas avatar
Vilka droger är i omlopp i henne? Tjack?
Citera
2021-05-02, 00:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skoljmedel
Jag undrar detsamma..

Hjälp! Va har hon gjort med kinderna?! Ser ju helt konstig ut.
Hon va ju söt för några år sen. Synd

Bodde i samma kvarter som henne på söder för några år sedan. Då var hon rätt bitig, lårmuskler som kunde knipsat av en på mitten. Nu är ju raset totalt. Donatella Versace tittar på henne och säger ”Damn?!?”

Hon verkar dessutom ska vara med i Så mycket bättre. Om hon fastnar på bild, hon är ju så tunn så hon bara visas i 2D nuförtiden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in