Citat:
Ursprungligen postat av
Lillmyran
Har inte premium där.. skulle slå om i skallen med på mig med droger blandat med hans uppväxt, han fick nog gå igenom det ena med det andra.. är nu i maj 10 år sen jag träffade honom på en begravning.. Hans styvpappa var inte frisk på nån fläck heller.. mamman vet jag inte vad jag ska säga om.. en person som inte känner igen en människa man känt i över 25 år.. hon kände inte igen mig sist vi träffades.. såg inte ut som det i allafall..
Dock kan man inte lägga över en människas handling på droger och uppväxt. Har själv haft ett hårt liv, jag går inte runt och mördar folk för det. Och om mamman inte känner igen folk så säger det ju mycket om vad det kan ligga för psykiska diagnoser bakom sonens beteende. Inte för att det heller är någon ursäkt för ett beteende, man bär fortfarande ansvaret för sina handlingar!
Känt killen 6 år, och under dessa år har han varit psykotisk, våldsam, åkt in för diverse olika saker, särskilt de senaste 1-2 åren har det varit otroligt rörigt. Men att "försvara" hans handlingar genom att skylla på uppväxt och droger är rent lågt! Han är en vuxen man som får stå för det han gör!