2019-04-25, 19:44
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MRZnr1
Det är lite mycket. Brukar köpa Kong på Lidl för de kostar runt 5kr burken. Nu har jag börjat med hill sprints direkt efter gymet och jag försöker att inte dricka för att slippa få håll. Annars är det inför kondition jag brukar dricka energidryck. Men på lördagar blir det 1 timme kondition på cykeln i lugnare tempo och då är det perfekt.

Kong är King. (Pun intended). Brukar köpa en platta när de har rea på dem.

Sajten ifråga verkar ha en del saker man är sugen på, men GG har ff mycket bättre sortiment. Deras lågkaloriavdelning var inte riktigt så välfylld att motivera ett köp.
Senast redigerad av Helge.Palmcrantz 2019-04-25 kl. 20:17.
Citera
2019-04-25, 20:00
Medlem
jpettersson1991s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Akvaristenno1
Ordning i sandlådan pojkar!

Jag har tränat sedan jag var 17, är 34 år nu.

Som jag sade, så finns det grejer på bulkpowders som inte svenska sidor har (än?).

Energidrycker dricker jag inte, haha.

Men tar du inte kreatin då? Finns just nu för femton kr/påsen i nämnd butik..
Det var prisvärt. Runt 50 kr för 500 gram (det du nämnde om 15 kr var för 100 gram om jag ser rätt), dock kostar det 80 kr på gymgrossisten just nu: https://www.gymgrossisten.com/creati...ohydrate-500-g

Men visst, ska du ändå köpa från bulkpowders så släng i en påse kreatin!
Citera
2019-04-25, 20:40
Medlem
Akvaristenno1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jpettersson1991
Det var prisvärt. Runt 50 kr för 500 gram (det du nämnde om 15 kr var för 100 gram om jag ser rätt), dock kostar det 80 kr på gymgrossisten just nu: https://www.gymgrossisten.com/creati...ohydrate-500-g

Men visst, ska du ändå köpa från bulkpowders så släng i en påse kreatin!

Jag brukar gå till Gymgrossistens fysiska butiker i Stockholm, men har de samma priser som på nätet?

Alltså, om det är 20% off på kreatin, är det samma i fysiska butiken då?

Sedan så ringde jag bulkpowders idag och ställde lite frågor. Mycket kompetent personal i deras telefon iaf. Konstigt dock att jag kom till deras support i UK, när det är ett 08-nr (fick öva på min engelska haha) samt att telefonsvaren är på svenska :P
Citera
2019-04-25, 20:45
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:
Jag brukar gå till Gymgrossistens fysiska butiker i Stockholm, men har de samma priser som på nätet?

Sedan så ringde jag bulkpowders idag och ställde lite frågor. Mycket kompetent personal i deras telefon iaf. Konstigt dock att jag kom till deras support i UK, när det är ett 08-nr (fick öva på min engelska haha) samt att telefonsvaren är på svenska :P

GG:s butiker drivs separat från näthandeln. De har inte samma priser, sortiment eller villkor. Presentkort kan inte användas på andra ställen än inköpsstället.
Citera
2019-04-25, 21:15
Medlem
jpettersson1991s avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Helge.Palmcrantz
GG:s butiker drivs separat från näthandeln. De har inte samma priser, sortiment eller villkor. Presentkort kan inte användas på andra ställen än inköpsstället.
Korrekt.

Du kan ju dock springa in ändå och kolla alternativt ringa, vet att butiken jag går till ibland har samma priser/kampanjer som nätbutiken. Så skadar ju inte att kika.
Citera
2019-04-25, 21:48
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:
Korrekt.

Du kan ju dock springa in ändå och kolla alternativt ringa, vet att butiken jag går till ibland har samma priser/kampanjer som nätbutiken. Så skadar ju inte att kika.

Klart det inte skadar. Jag sitter själv på ett presentkort köpt på butiken på Södermalm värt 2000 kr. Ska bara orka mig dit för att handla en fin påse med stuffz. Hoppas på mycket proteinrika livsmedel och lite Walden Farms såser.
Citera
2019-04-25, 21:59
Medlem
Akvaristenno1s avatar
Citat:
Klart det inte skadar. Jag sitter själv på ett presentkort köpt på butiken på Södermalm värt 2000 kr. Ska bara orka mig dit för att handla en fin påse med stuffz. Hoppas på mycket proteinrika livsmedel och lite Walden Farms såser.

Söder-butiken är ju jätteliten, har de verkligen såser och grejer där? Har bara sett tillskott i princip där...
Citera
2019-04-26, 05:13
Medlem
Citat:
Ordning i sandlådan pojkar!

Jag har tränat sedan jag var 17, är 34 år nu.

Som jag sade, så finns det grejer på bulkpowders som inte svenska sidor har (än?).

Energidrycker dricker jag inte, haha.

Men tar du inte kreatin då? Finns just nu för femton kr/påsen i nämnd butik..

Ja, förlåt.

Jag köpte kreatin, men märkte ingen skillnad. Möjligt att jag inte svarar på kreatin.

Jag märkte igår att Bulkpowders gör reklam på Instagram.
Senast redigerad av MRZnr1 2019-04-26 kl. 05:27.
Citera
2019-04-26, 05:57
Medlem
jpettersson1991s avatar
Citat:
Ja, förlåt.

Jag köpte kreatin, men märkte ingen skillnad. Möjligt att jag inte svarar på kreatin.

Jag märkte igår att Bulkpowders gör reklam på Instagram.
Det är för instagram m.m antagligen lyssnar/ser vad du skriver och söker på. Pratar vi t.ex om något på jobbet vid lunch/fika så kan jag skrolla förbi det i flödet senare, trotts att jag inte ens haft mobilen uppe. Ständigt övervakade.
Citera
2019-04-26, 08:17
Medlem
Citat:
Det är för instagram m.m antagligen lyssnar/ser vad du skriver och söker på. Pratar vi t.ex om något på jobbet vid lunch/fika så kan jag skrolla förbi det i flödet senare, trotts att jag inte ens haft mobilen uppe. Ständigt övervakade.

Var inte min mobil. Använder inga sociala media alls egentligen mer än Facebook lite och all reklam jag får där i flödet är okända scam företag i prencip. Så blev skeptisk när sambon hade detta företag vi diskuterar i sitt flöde på insta. O_o

Jag tror din mobils batteri skulle ta slut snabbt om den hela tiden hade miccen aktiverad för att spela in och söka på vad som sägs.
Men jag håller med. Fick upp reklam på Facebook en gång när vi dagen innan pratat om att det kanske var stop i röret i köket.
Citera
2019-04-26, 17:14
Medlem
Akvaristenno1s avatar
Citat:

Rättelse; Jag var i butiken på Södermalm idag, och de hade en del av det du tänkt köpa..
Citera
2019-04-26, 17:36
Medlem
Akvaristenno1s avatar
Citat:
Var inte min mobil. Använder inga sociala media alls egentligen mer än Facebook lite och all reklam jag får där i flödet är okända scam företag i prencip. Så blev skeptisk när sambon hade detta företag vi diskuterar i sitt flöde på insta. O_o

Jag tror din mobils batteri skulle ta slut snabbt om den hela tiden hade miccen aktiverad för att spela in och söka på vad som sägs.
Men jag håller med. Fick upp reklam på Facebook en gång när vi dagen innan pratat om att det kanske var stop i röret i köket.

Om ni använder samma dator så har det väl att göra med cookies? Har inte cookies den funktionen att de sparar data från din användning? Alltså, om du diskuterar "bulkpowders" så samlar de in den datan, för att sedan sälja som reklam..?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in