Citat:
Ursprungligen postat av
504umMadLad
Man har formulerat en falsk dikotomi där de som är mot invandring har blivit stämplade som idioter, outbildade, lantisar och den andra sidan, de som är för öppna gränser och "allas lika värde" har sagts vara intelligenta, högutbildade etc samtidigt så har våra judiska präster på DN berättat vilken ekonomisk vinst invandringen är (Sandviksrapporten) och våra judiska professorer som Jerzy Sarnecki berättar för oss om hur tryggt vårt land är och våra goda judar inom TV-branschen som Robert Aschberg jagar med ljus och lykta dissidenter (inte helt olikt det judiska NKVD i Sovjet).
Skam är ett starkt vapen och speciellt för oss svenskar som är konformistiska. Vi demonstrera inte som fransmännen, vi är inte högljudda och konfrontativa som araber. Vi tiger istället för att argumentera. Vi är tysta på tåget. Vi vill inte ta för stor plats. Vi vill inte bli utpekade. Vi är med andra ord ett folk som enkelt låter sig kuvas väldigt enkelt då vi flyr från konflikt.
Bra analyserat även om jag skiter i skammen. Det är utskällningarna från äldre idioter till närbekanta jag velat undvika för att inte tala om risken att få sparken (jag har haft "skitjobb". Har ett bra jobb idag). Å andra sidan skulle jag vilja sälja av allt och flytta österut. Ryssland vore ett alternativ.
Citat:
Ursprungligen postat av
504umMadLad
Sedan är indoktrineringen långt gången. Många svenskar resonerar som så att det är "tur att man föddes i Sverige" som om det är något gigantiskt jävla kosmiskt lotteri som gjorde att man föddes till svensk istället för att se sig själv som en i ett långt led av strävsamma svenskar som byggt Sverige. När man tror att det handlar om tur och att man inte inser hur mycket svett och blod som gått åt till att skapa det moderna Sverige ja då har man mindre betänkligheter att ge bort landet till negrer och blattar. Det handlar ju som sagt om tur och svensken vill ju inte känna att denne fått något utan att dela med sig av kakan. Svensken är historielös i den mån att gemene man inte har några speciella kunskaper om vår historia. Om man vill förinta ett folk så ser man till att de inte kan sin historia.
Svensken hyser sedan en sjuklig godtrogenhet gentemot staten och folk med status. Vi misstror inte staten så som amerikaner gör eller folk i östra Europa som levt under kommunisms tunga ok. Vi är godtrogna och tror att staten vill oss väl. När staten skickar iväg miljarder i bistånd till andra raser så tycker vi det är bra. När vi går med i EU och bygger en bro till Danmark så är det också bra. Vi får betala mycket för att vara medlemmar i EU, vi får in mycket knark, vapen och blattar men staten vill oss säkert väl. Pensionsåldern höjs, skatternas höjs men staten vill oss väl...
Nej, vi är som dronten som levde på Mauritius. Helt utan fiender fruktade inte dronten någon och blev ett enkelt villebråd för människan när väl denne kom till ön.
Blodet kokar dock i många män i Skandinavien. Man tröttnar på politiker som säger "Vi svenskar är avundsjuka på er och er kultur" som Mona Sahlin sa till turkar av alla folkslag. Våldtäkter, knark men framför allt av att se alla blattar. Alltså de har ju världens jävla kroknäsor, ögonbryn som gör att de ser arga ut hela tiden och alla har samma jävla svarta hårfärg och här pratar folk om "mångfald" lol.
Bra analyserat igen. Jag skriver under på allt det där men inte under verkligt namn. Som sagt, Sverige är ju en diktatur som blommar som en diktatur gör (tills den faller. Inte för att det brukar bli toppen när diktaturer som Sverige faller. Misär förblir eller rentav förvärras).