Citat:
Ursprungligen postat av
BAB7
Ännu en löjlig meningslös rasist-tråd, som tydligt visar att detta forum numera endast är en plattform för högerextrema, rasister och andra misslyckade typer som sitter här och runkar ihop.
För flashback-rasisten spelar det ingen roll hur verkligheten ser ut, vad som är sanning och vad som är lögn, det handlar bara om att hata det som inte är svenskt..
- och därtill den patetiska offerrollen, det är sååå jävla synd om er rasister...
Sanningen är den att sverige är ett av de mer framgångsrika länderna i världen, ett viktigt EU-land och ett land där mångkulturen och mångfalden berikar landet positivt.
Jag vet att det är meninglöst att ens börja diskutera detta med hjärndöda rasister, men så är det i alla fall.
För min del kan alla rasiter bara försvinna ner i en kloak och stanna där. Sverige är och kommer förbi ett modernt och framgångsrikt mångkulturellt EU-land, oavsett vad vissa andra förespråkar och hoppas på.
Mitt råd till alla rasister och nazister är att ändra på er innan det är för sent!- lägg rasismen på hyllan, träffa och umgås med folk från andra kulturer, då ska ni se att de är precis som vi är!
Jag kan bara se till mig själv, min sambo är av romsk härkomst och kommer från bulgarien, vi har varit tillsammans några år nu, vi umgås också ofta med ett gift par från syrien, fantastiska människor de också, ja - jag kan göra listan längre men jag tror ni förstår!
Du saknar det perspektiv som är nödvändigt för att förstå... Sverige VAR ett väl fungerande och framgångsrikt land. Det fanns en tid då en svensk student togs emot med öppna armar på prestigeuniversitet utomlands. Vi uppfann saker, vi tillverkade med högsta kvalité.
Våra gamla hade en bra ålderdom, det var hög kvalité på vården. Det fanns en knapp handfull så pass grovt kriminella att de använde skjutvapen. Vi hade ett starkt försvar och ingen kastade sten på räddningstjänsten. Kvinnor kunde i regel gå trygga på gator och i parker. Jag minns den här tiden. Den var inte utan fläckar, men de viktigaste delarna av samhället fungerade utmärkt.
Sedan 90-talet har detta gradvis kommit att ändras. Numera allokeras groteska delar av samhällets resurser åt att hålla en hög andel parasiterande individer som vistas här under armarna på olika sätt. Jag ska till tandläkaren i morgon. Akut. Sannolikt hål i en tand. Första tandläkarbesöket på tio år. Det kommer inte att kosta under 1500. Hade jag varit en smutsig uzbek med ruttna pliggar i käften, så hade det kostat femtio spänn!!
Det är precis som TS säger... Vi har blivit invaderade! Och inte ett skott har smällt till försvar! Vårt samhälle har gradvis försämrats och vår valuta är en skräpvaluta utomlands.
Hade 2 miljoner svenskar flyttat till, låt oss säga Bulgarien, och där levt och betett sig som blattenheten beter sig här, så hade vi åkt ut på arslet! Käppjagade ut ur landet med en viss fart, det kan du ge dig fan på!