2019-04-23, 21:40
Medlem
Judiskt inflytande och kvinnlig rösträtt, mer behöver man inte säga.

Kapandet av skolan och indoktrinering av barn innan dem hade chansen att bilda sina egna uppfattningar lär också ha varit kraftigt bidragande till situationen vi sitter i nu, många är rotlösa och har inget respekt för sitt genetiska och kulturella arv.
Citera
2019-04-23, 23:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DaChief
Naivitet och konflikträdsla. Svenskar är oerhört korkade i sin tilltro till att politikerna vill dem deras bästa.

Tyvärr leds vi mot den punkt då svenskar kommer göra upp med islam, på riktigt.
Det kommer inte bli vackert men att hitta en bra lösning på detta problem har spolats ned i toaletten åtskilliga gånger av de rådande politikerna. De kommer antagligen även stryka med i det kommande inblrdeskriget om Sverige.

Sverige är svenskarnas land där deras kultur, lagar och seder ska råda. Den som inte håller på den integriteten ska inte befinna sig i Sverige.

Ideologisk subversion....

https://m.youtube.com/watch?v=5gnpCqsXE8g

Detta är självfallet inte så att Ryssland vill annektera oss....men eftersom vår media är fri varför inte bara göra oss lite dummare. Att själva vilja ge utav vår framgång i väst till dem....och vad gör ni nu. Grunden till detta är självfallet 40-50-talisterna och det ska bli en ynnest att se dessa patetiska -68 vurmande patrask dö ut!
Citera
2019-04-23, 23:53
Medlem
Zneds avatar
Vi kunde ju se det komma. I EU omröstningen lovade EUanhängarna att ta bort ländernas gränser. Folk jublade, kunna resa, arbeta och studera i hela Europa.

Klart som fan att det dräller in en massa slödder i landet om man dar bort landets gränser. Det kan man ju räkna ut med arslet.

Göran Person varnade för " social turism" och fick så mycket skit för det.

Det var då man lurade en hel nation.
Citera
2019-04-24, 00:05
Medlem
outback4s avatar
Sverige lät Gestapo marschera genom landet på 40-talet.
Och svenska kvinns som lät sig förföras av nazitoppar som t ex Hermann Göring..
Nu får vi betala priset. En evighetslång avbön.
Citera
2019-04-24, 00:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av outback4

Inget ELIT byggs utan att sålla vetet.......////genialiskt i dess simplicitet, att låta de icke önskvärda genetiskt aktivt självt arbeta emot sin egen gens fortlevnad. För ni trodde väl inte fria aborter/fria droger var för ert eget bästa? Glöm nu aldrig, dessa män är byggare, och visst bygger och regerar de i tusen år.

Glöm nu inte skyltarna och handhjärtan....

För att förtydliga vi har en global elit som verkar över alla nationer sen lång tid tillbaka....under dessa finns en myriad utav ideologier/kamper som egentligen är helt triviala. Att ni inte ska inse detta är självfallet deras mål///så nej än så länge har ni ingen kamp....men snart så!
Senast redigerad av bern77 2019-04-24 kl. 00:30.
Citera
2019-04-24, 00:28
Medlem
BAB7s avatar
Ännu en löjlig meningslös rasist-tråd, som tydligt visar att detta forum numera endast är en plattform för högerextrema, rasister och andra misslyckade typer som sitter här och runkar ihop.

För flashback-rasisten spelar det ingen roll hur verkligheten ser ut, vad som är sanning och vad som är lögn, det handlar bara om att hata det som inte är svenskt..
- och därtill den patetiska offerrollen, det är sååå jävla synd om er rasister...

Sanningen är den att sverige är ett av de mer framgångsrika länderna i världen, ett viktigt EU-land och ett land där mångkulturen och mångfalden berikar landet positivt.

Jag vet att det är meninglöst att ens börja diskutera detta med hjärndöda rasister, men så är det i alla fall.

För min del kan alla rasiter bara försvinna ner i en kloak och stanna där. Sverige är och kommer förbi ett modernt och framgångsrikt mångkulturellt EU-land, oavsett vad vissa andra förespråkar och hoppas på.

Mitt råd till alla rasister och nazister är att ändra på er innan det är för sent!- lägg rasismen på hyllan, träffa och umgås med folk från andra kulturer, då ska ni se att de är precis som vi är!

Jag kan bara se till mig själv, min sambo är av romsk härkomst och kommer från bulgarien, vi har varit tillsammans några år nu, vi umgås också ofta med ett gift par från syrien, fantastiska människor de också, ja - jag kan göra listan längre men jag tror ni förstår!
Citera
2019-04-24, 00:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BAB7
Ännu en löjlig meningslös rasist-tråd, som tydligt visar att detta forum numera endast är en plattform för högerextrema, rasister och andra misslyckade typer som sitter här och runkar ihop.

För flashback-rasisten spelar det ingen roll hur verkligheten ser ut, vad som är sanning och vad som är lögn, det handlar bara om att hata det som inte är svenskt..
- och därtill den patetiska offerrollen, det är sååå jävla synd om er rasister...

Sanningen är den att sverige är ett av de mer framgångsrika länderna i världen, ett viktigt EU-land och ett land där mångkulturen och mångfalden berikar landet positivt.

Jag vet att det är meninglöst att ens börja diskutera detta med hjärndöda rasister, men så är det i alla fall.

För min del kan alla rasiter bara försvinna ner i en kloak och stanna där. Sverige är och kommer förbi ett modernt och framgångsrikt mångkulturellt EU-land, oavsett vad vissa andra förespråkar och hoppas på.

Mitt råd till alla rasister och nazister är att ändra på er innan det är för sent!- lägg rasismen på hyllan, träffa och umgås med folk från andra kulturer, då ska ni se att de är precis som vi är!

Jag kan bara se till mig själv, min sambo är av romsk härkomst och kommer från bulgarien, vi har varit tillsammans några år nu, vi umgås också ofta med ett gift par från syrien, fantastiska människor de också, ja - jag kan göra listan längre men jag tror ni förstår!

Den dagen ditt land bygger upp ett system dit Svenskar flyr till....den dagen har du en talan,
innan dess är du värd absolut inget.....

Den dagen du bygger ett land där invandrare tas om hand utav empati i överflöd, den dagen har du en talan.

Vad har du byggt? eller är du som man brukar säga.....förvärva, ärva och fördärva? Dvs en pajas eller en vandrare.....du får välja!

Invandrare har absolut inget att LÄRA oss! helt trivial tanke är inte absurditeten i den uppenbar!

Patetiskt att inte vuxna människor inser att vi byggde////och de vill snylta. Åk till Rumänien med mössan i hand.....eller Bulgarien/Polen Litauen......nej just det de är här och arbetar. För vi byggt ett system som faktiskt fungerar.....ingen jävel vill bo i deras pissländer. Och då har jag inte ens nämnt de muslimska.....
Patetiskt!
Senast redigerad av bern77 2019-04-24 kl. 00:55.
Citera
2019-04-24, 06:25
Medlem
Golonkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bern77
Ideologisk subversion....

https://m.youtube.com/watch?v=5gnpCqsXE8g

Detta är självfallet inte så att Ryssland vill annektera oss....men eftersom vår media är fri varför inte bara göra oss lite dummare. Att själva vilja ge utav vår framgång i väst till dem....och vad gör ni nu. Grunden till detta är självfallet 40-50-talisterna och det ska bli en ynnest att se dessa patetiska -68 vurmande patrask dö ut!
Har sett något klipp o intervjuer med den mannen. Finns ett klipp där han redan på 70-talet med kuslig exakthet beskriver de västerländska samhällena idag. Ryssarna har alltid varit mästare på psyops och här satte man igång en maskin som kom att bli ett självspelande piano efter Sovjets fall. Vi ser de personerna som medvetet, eller omedvetet, jobbade för Sovjet och mot Väst, ännu den dag som idag är. På höga positioner som tjänstemän i stat/kommun, som andliga ledare i kyrkan, som politiker, debattörer, media och kulturpersonligheter.

Finns en klar linje!

Efter berlinmurens fall kom Sverige att få tillgång till en lista över DDR-agenter i Sverige. Den låste man in i ett säk-skåp och den har aldrig delgetts allmänheten. Man kan undra varför...

Sverige är som ett gammalt hus med rutten syll, dåligt bjälklag och med skadedjur som äter av strukturen. Inomhusklimatet är uselt. Här skulle behövas rensas, städas, vädras och saneras!
Citera
2019-04-24, 06:28
Medlem
Golonkas avatar
Citat:
Ursäkta mig... Gestapo? Den tyska hemliga statspolisen "marscherade" genom Sverige? Hur gick denna marsch till? Kolonner av män i slokhatt och svarta skinnrockar?
Citera
2019-04-24, 06:50
Medlem
Golonkas avatar
Citat:

Du saknar det perspektiv som är nödvändigt för att förstå... Sverige VAR ett väl fungerande och framgångsrikt land. Det fanns en tid då en svensk student togs emot med öppna armar på prestigeuniversitet utomlands. Vi uppfann saker, vi tillverkade med högsta kvalité.

Våra gamla hade en bra ålderdom, det var hög kvalité på vården. Det fanns en knapp handfull så pass grovt kriminella att de använde skjutvapen. Vi hade ett starkt försvar och ingen kastade sten på räddningstjänsten. Kvinnor kunde i regel gå trygga på gator och i parker. Jag minns den här tiden. Den var inte utan fläckar, men de viktigaste delarna av samhället fungerade utmärkt.

Sedan 90-talet har detta gradvis kommit att ändras. Numera allokeras groteska delar av samhällets resurser åt att hålla en hög andel parasiterande individer som vistas här under armarna på olika sätt. Jag ska till tandläkaren i morgon. Akut. Sannolikt hål i en tand. Första tandläkarbesöket på tio år. Det kommer inte att kosta under 1500. Hade jag varit en smutsig uzbek med ruttna pliggar i käften, så hade det kostat femtio spänn!!

Det är precis som TS säger... Vi har blivit invaderade! Och inte ett skott har smällt till försvar! Vårt samhälle har gradvis försämrats och vår valuta är en skräpvaluta utomlands.

Hade 2 miljoner svenskar flyttat till, låt oss säga Bulgarien, och där levt och betett sig som blattenheten beter sig här, så hade vi åkt ut på arslet! Käppjagade ut ur landet med en viss fart, det kan du ge dig fan på!
Citera
2019-04-24, 07:07
Medlem
Citat:

Sveriges befolkning blir allt mer negativt inställd till massinvandring och mångkultur. De farhågor som många hade för 10 eller 20 år sedan besannas och det blir till och med värre och går fortare än vad många kunde föreställa sig.

Det handlar om två saker. Dels att mycket faktiskt blir sämre i vardagen, när människor är så olika att man inte förstår varandra och när invandrarna tar en stor del av skattepengarna. När brottsligheten ökar till exempel.

Den andra saken som gör folk förbannade är när man inser hur otroligt toppstyrt allt är. Man blir arg på politikerna och etablissemanget som drar i trådarna och genomför detta mångkulturprojekt till varje pris mot bättre vetande. De som bestämmer tycks strunta i sitt eget folk och sin egen kultur. Som en närmast religiös övertygelse om att man måste rädda världen, eller vad det nu går ut på. Sverige har ju kallats den humanitära stormakten.

Du känner några invandrare som är trevliga och det gör även jag, flera stycken på nära håll. Men jag inser också att även om de på ett sätt är trevliga så finns det ändå enorma skillnader om går lite djupare. Jag inser också att de jag känner inte är representativa för de stora invandrargrupper som har kommit på senare år. Många av dessa har knappt någon kontakt med det svenska samhället.
Det är ett stort misstag att dra slutsatser enbart baserat på personliga erfarenheter.
Citera
2019-04-24, 07:41
Medlem
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Golonka
Ursäkta mig... Gestapo? Den tyska hemliga statspolisen "marscherade" genom Sverige? Hur gick denna marsch till? Kolonner av män i slokhatt och svarta skinnrockar?

Golonka högg på din historieomskrivning, och jag fortsätter gärna:

Karin von Kantzow f. Fock träffade Herman Göring 1920, skiljde sig 1922 och blev Carin Göring 1923.
Det vore fel att beskriva Herman Göring som ”hög nazitopp” här, några få år efter första världskrigets slut.
Hon dog 1931 och sörjdes på ett märkligt sätt av Göring.

Intresse för historia är bra.
Vilja att skriva om historien för egna syften är inte bra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in