Citat:
Ursprungligen postat av
Rudel-Stuka-Ace
Finns mycket sådana äckel som du. Röstade på sjuklövern i alla år, var politiskt korrekta, såg ner på de som var aktiva nationalister och varnade för det kommande förfallet.
När verkligheten kommer i kapp så lämnar man som en feg råtta utan göra motstånd, en äkta cuck. Ovärdigt och omanligt.
Alla som hade en miniräknare och över 60 i IQ insåg redan för länge sen åt vilket håll det barkade. Nej jag ser mig absolut inte som varken äckel eller PK. Däremot har jag betalat in långt över 30 mkr i skatt genom åren och har 60% marginalskatt. För det kommer jag att få under 20 000 per månad i statlig pension och en urusel vård.
Vi som drar är inte fega råttor utan smarta framgångsrika människor som fått nog. Bara för att nämna några fördelar med Portugal:
0% skatt på tjänstepension
Lägsta kriminaliteten i VE
Nästan alla talar engelska
Billiga levnadsomkostnader jmf med Sverige
Underbart klimat
Det finns i princip inga muslimer där
Liten invandring av MENA, de får bidrag och sen får dom, som man säger i Portugal, simma eller drunkna. Det får till följd att dom hamnar i länder som Tyskland och Sverige istället
Nej det är ni som blir kvar i Sverige får väl låtsas att ni gör motstånd. Om du hade haft råd hade du nog dragit också