2019-04-22, 02:49
Medlem
rex144s avatar
I brist på pissuarer är det skönt att kissa i handfatet, vissa handfat är lite lägre då behöver jag inte stå på tårna,
det är inte kul att pissa i en toalett, man skvätter runtomkring och jag gillar inte ljudet..., det hörs när strålen träffar vattnet och jag vill inte basunera att jag kissar, dessutom kan det skvätta på byxorna och skorna om man träffar kanten på klosetten.
2019-04-22, 04:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rodja
Pinkar ni killar/män i handfatet på offentliga toaletter? Först vill jag bara säga att hade jag varit kille hade jag gjort det. Det står ju precis i höjd och man kan blaska av sig lite samtidigt.

Kan nämna att när jag går på damernas så kan det se för jävla blaskigt ut på sittringen, antingen har de inte benmuskler nog för att huka sig utan pinket sprider sig på hela sittringen. Äckligt är vad det är.

Då tycker jag att blaskar en kille av sig i handfatet så är det faktiskt mindre äckligt.

Jag är bara nyfiken, för när jag och min käre make är ute och vandrar och kommer till en toalett så delar vi besöket, han gör det han ska i handfatet och jag tar toan med benstyrka till hjälp för att undvika kontakt med andras fd pink.

görinte alla det? bajsar inte alla i handfatet på gratistoaletterna?
2019-04-22, 05:41
Medlem
Självklart, oavsett om det är hemma, jobbtoaletten, skoltoaletten eller hemma hos nån kompis så blir det ofta handfatet.
Det känns bekvämare på nåt sätt.
Jag är rätt lång, så det känns lättare att sikta mot nåt som sitter ligger högre upp.

Där är dessutom kran och vatten som man kan enkelt tvätta bort urinet med.
2019-04-22, 08:10
Medlem
DuranDurans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DuranDuran
Förvånande hur många som är emot detta och dumförklarar en som om man vore en psykopat.

Själv har jag kissat i handfatet typ de senaste 8 åren och det finns fan inget skönare. Och folk som påpekar att det vore ohygieniskt eller att handfatet blir smutsigt så sköljer man det efteråt med vattnet.

Fördelar:
- Perfekt höjd till kuken
- Du kan ta i hur hårt du vill (snabbare)
- Kan kissa med morgonbånge
- Ingen risk för stänk på byxor, toasits eller golv
- Alltid ett rent ollon
- Inga gula eller illaluktande boxers

Nackdelar:
- Att det inte är socialt accepterat

Ännu en fördel jag kom på.
Tänk vakna mitt i natten och behöva tända lampan sen försöka sikta in i toaletten?
Kissar man i handfatet kan man göra detta med ögonen stängda hela vägen fram till toaletten, bara att orientera sig lite med armarna.
2019-04-22, 08:42
Moderator
manamanahs avatar
Tveksam koppling till delforumet, tråd låst.

Mod.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in