2019-04-22, 02:31
Medlem
Hursomhelstings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enzyme
Homosexualitet försvinner inte bara för att man inte pratar om det. I samhällen där homosexualitet är tabu finns det lika många homosexuella som i mera liberala samhällen. Man blir inte bög av att se regnbågeflaggor och att se homosexuella på till exempel TV. Ungdomar kommer också onanera och knulla även om man inte har sexualundervisning. Man blir inte pervers bara för att man som barn vet hur barn blir till osv.

Jaså inte det.
Hur ska man förklara det allt större ointresset för vanligt simpelt sex och i överhuvudtaget det ointresse som finns i en storlek att det idag utgör ett bekymmer för en del länder?

Knulla är sunt det har vi alltid sysslat med men att knullet bara som så det verkar att vara pasè därför att snubbars sinnen är mättade med starkare kryddor,spelar ingen roll att det har enbart skett visuellt då det fastnar i huvudet.

Det man inte vet det vet man inte och då förefaller det lilla som stort, att man blir glad för lite vilket är den sunda stegordningen inom allt typ köket, alkohol osv att med erfarenhet och ålder så breddas paletten.

Den som är homosexuell är det och att dom har alltid funnits och vilket man kommer på tids nog samma där att det finns ingen anledning till att pracka på sådant i barns sinnen.
Citera
2019-04-25, 21:43
Medlem
Jag är eventuellt lite för att det borde tillåtas någon form av bordellverksamhet, även i Sverige.

Titta bara på Tyskland, dom är inte pryda, trots att landet leds av en kristdemokratisk regering.
Vi var fyra grabbar som på en Interrailresa som 16-18 åringar var i Hamburg på Reeperbahn.
Vi gick på strippklubb och sexshoppar precis som vem som helst av tyskarna.
Iofs har väl Tyskland också åldergränser, jag tror att det är 18-år för att få gå på
strippklubb. Det var bara en av oss som hade åldern inne, men det var inte någon som
kollade legitimation. Det här var på 80-talet.

Jag har inget emot gayfolk i sig, men det är den där militanta feminismen som är ganska dålig.
Både för tjejer och killar.
Senast redigerad av pk2 2019-04-25 kl. 21:50.
Citera
2019-05-23, 16:17
Medlem
Bomboclat.el.bombos avatar
Kan folk inte bara låta barn vara barn. När de kommer i puberteten så sexualundervisning med inriktning på preventionsmedel och könssjukdomar, men absolut inte tidigare.

Sist jag var i Sverige besökte jag Malmö Stadsbibliotek. Vid barnavdelningen var där stora posters i HBTQ-anda med foton och målningar på queers och diverse avarter och massa slogans om hur det är coolt att vara homosexuell och hur bra pride är. Allting var väldans hippt givetvis så barn ska ta åt sig så mycket av propagandan så möjligt. Det är fan indoktrinering av barn för att få dem att tro det är fullt normalt för en man att ta på sig kvinnokläder och låtsas vara kvinna, eller rentav identifiera sig som kvinna. Det är det inte. En liten liten andel av befolkningen föds med fel kön s.a.s. och de ska givetvis respekteras och få den hjälp och vård de behöver för att må bra. Men som utvecklingen i Sverige går kommer snart varannan pojke bära klänning och suga kuk vid 10 års ålder.

Jag hade hellre valt Polen även om jag tycker de ger uttryck för en alltför konservativ syn på sex och samlevnad.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in