Citat:
Ursprungligen postat av
vf
Jag försöker igen då, blanda inte in Holland eller England nu
Varför inte det? Det är ett problem som gäller hela västvärlden, och HTBQ-lobbyn kommer västerifrån.
Citat:
Ursprungligen postat av
vf
Var hittar du den infon i nämnda artikel?
Du citerade själv:
Citat:
En bit framför honom bär några ett stort plakat där det
påståsatt Warszawas borgmästare vill lära barnen att onanera när de är fyra år och säga ja till sex när de är sex år.
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/1novMQ/gruppen-for-krig-mot-sexualundervisning--stottas-av-regeringen
Varpå insinuerar du att det inte skulle vara sant bara för att demonstranter "påstår" det, vilket jag i sin tur underbyggde med faktiskt utfall i andra länder som Nederländerna och Storbritannien.
Fler frågor?
Citat:
Ursprungligen postat av
vf
Väldigt mycket, det sorglustiga är att katolska kyrkan spelar en stor roll i Polen samtidigt som dess företrädare gärna pillar på gossar. Hyckleri?
Menar du att katolska kyrkan stiftar lagar i Polen så är du minst sagt oseriös. Det är ju inte sant, även om den kan driva en opinion, precis som andra lobbyorganisationer (HTBQ, bönder, försvarsindustrin, gruvindustrin osv).
Därutöver använder du undemåliga argument. Att dra ett streck över hela katolska kyrkan som organisation för att den hyser präster som är bögar, är som att förkasta parlamentarismen bara för att det finns ohederliga politiker som Mona Sahlin, Erik Bengtzboe m fl.
Kärnan i tråden är huruvida barn i förskoleåldern måste tvångssexualiseras, och särskilt varför de ska utsättas för PK-propaganda där sodomi tycks vara central.
Du svarade aldrig på min fråga.
Lider du som vuxen för att du har missat bögkunskap på dagis?