• 5
  • 6
2019-04-26, 01:51
Medlem
sucuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enok1Halvar
men herregud är du totalt du i **** jag fråaer en enkel fråga ,och du svarat med tomte svar?
Jag frågar igen så du fattar , Har du TAGIT UT EURO I EN BANKOMAT SISTA VECKAN?

Mitt sista svar, denna tråd kommer rensas av moderator inom kort tror jag..

Nej ditt miffo, hade du varit läskunnig så hade du kunnat läsa dig till svaret på din fråga i mitt tidigare inlägg.
Citera
2019-04-26, 01:54
Medlem
Enok1Halvars avatar
[quote=sucuk|67411720]Mitt sista svar, denna tråd kommer rensas av moderator inom kort tror jag..

Nej ditt miffo, hade du varit läskunnig så hade du kunnat läsa dig till svaret på din fråga i mitt tidigare inlägg.[/QU
Du Nekar men kan inte säga att du tagit ut Euro , spydig grabb du,väntar till den dagen du visar att du gjort det uttag du säger finns överallt, ok vilken bankomat!
Frågan !
Citera
2019-04-26, 01:57
Medlem
Enok1Halvars avatar
[quote=Enok1Halvar|67411733]
Citat:
Ursprungligen postat av sucuk
Mitt sista svar, denna tråd kommer rensas av moderator inom kort tror jag..

Nej ditt miffo, hade du varit läskunnig så hade du kunnat läsa dig till svaret på din fråga i mitt tidigare inlägg.[/QU
Du Nekar men kan inte säga att du tagit ut Euro , spydig grabb du,väntar till den dagen du visar att du gjort det uttag du säger finns överallt, ok vilken bankomat!
Frågan !
Helt ok om det kommer fram att det finns väldigt få automater som ger Euro, men du vill framståa att alla ger Euro,,
Citera
2019-04-26, 19:09
Medlem
[quote=Enok1Halvar|67411739]
Citat:
Helt ok om det kommer fram att det finns väldigt få automater som ger Euro, men du vill framståa att alla ger Euro,,

Alla som finns på bankomat.se och där anges ge ut euro ja. Jag följde din uppmaning, kollade på bankomat.se och fann att bankomaten på Bangatan i Lund ska erbjuda euro. Jag gick dit och kunde ta ut euro utan problem med mitt Visa från Länsförsäkringar bank.
Citera
2019-04-26, 21:42
Medlem
Enok1Halvars avatar
[quote=Engineer|67416749]
Citat:

Alla som finns på bankomat.se och där anges ge ut euro ja. Jag följde din uppmaning, kollade på bankomat.se och fann att bankomaten på Bangatan i Lund ska erbjuda euro. Jag gick dit och kunde ta ut euro utan problem med mitt Visa från Länsförsäkringar bank.
Tack ,hoppas fler kan göra ett försök ,vilket som om det fungerar eller inte
Bankomat.se sida stämmer iallafall inte fullt ut

Oppss var till Engineer,tack
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in