0.2 e ganska lite, men det behöver inte betyda något. Beror på hur seriöst du har svarat och tänkt. Men i vilket fall som helst måste du göra om det, för du kan ju inte gå runt å ha 0.2 på HP. Nästa gång. Sätt dig ner innan provet och tänk igenom hur du ska göra. Dela upp provet i minuter och räkna ut hur många minuter du kommer ha per fråga och per del att läsa, sen försök följa det. När det går över tiden kan du gissa och hoppa till nästa fråga.
Det är ju bara ett test, det säger inte speciellt mycket om din intelligens. Ska en heldags prov avgöra om du är intelligent eller inte? Det finns ganska många delar som man bör räkna in det begreppet. Vidare, även om man skriver 2.0 på HP men har inget sunt förnuft eller moral så kommer människor runt omkring en ändå klassa en som en idiot. HP testar ju bara läsförståelse, lite matematikkunskaper och vokabulär. Jag personligen klagar inte över testet då jag tycker det är ganska enkelt, men ger knappast en rättvis bild över hur smart du egentligen är.
HAHA? 0,2 är det ett skämt eller? Det är sjukt jävla dåligt, man kan fan inte få det, inte ens om man är helt hög förfan. Du måste vara otroligt ointelligent.
Jag tycker 0.2 är ett dåligt resultat, men det är rätt många som får ett så pass dåligt resultat.
0.0 993
0.1 1960
0.2 1462
Senast var det ju nästan 3500 personer som hade 0.2 eller sämre på HP.
Det som säger mest om dig dock är att du är korkad nog att dricka dagen innan högskoleprovet. Det visar hur motiverad du är för högre studier, gör dig själv och skattebetalarna en tjänst och lägg ned tankarna på högre studier. Överlåt det till människor med mer begåvning och framåtanda.
Jag tycker 0.2 är ett dåligt resultat, men det är rätt många som får ett så pass dåligt resultat.
0.0 993
0.1 1960
0.2 1462
Senast var det ju nästan 3500 personer som hade 0.2 eller sämre på HP.
Det som säger mest om dig dock är att du är korkad nog att dricka dagen innan högskoleprovet. Det visar hur motiverad du är för högre studier, gör dig själv och skattebetalarna en tjänst och lägg ned tankarna på högre studier. Överlåt det till människor med mer begåvning och framåtanda.