Citat:
Ursprungligen postat av
kapsyl56
Kvant del 3 sthlm måste varit utprövning... Var så jävla konstigt
Håller med!!! Trots det kändes kasst gick det ändå OK. Dock hade jag önskat att första provet var prov... men det kan jag ju drömma om.
(skriver i Lund)