2017-10-21, 12:51
  #52753
Medlem
Ballzfritzls avatar
Pp3 kvant Småland. Gick åt helvete. Kass på matte..
Citera
2017-10-21, 12:55
  #52754
Medlem
Tyckte kvant kändes svårare än vanligt.. Fuuuck. Får hoppas alla ni andra tyckte samma
Citera
2017-10-21, 12:56
  #52755
Medlem
Ingen är gladare än jag om del 2 är utprovning. Tyckte det var galet lätt meb missade när läraren sa 5 minuter kvar, så jag hann bara fylla i 10 st i svarshäftet, Dvs max 1.0 på den delen om alla rätt. Kanske finns en Gud.
Citera
2017-10-21, 13:05
  #52756
Medlem
ace_secs avatar
Pp3 - kvant, kändes förvånansvärt lätt. I synnerhet nog och zxy
Citera
2017-10-21, 13:09
  #52757
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av p3trus
Ingen är gladare än jag om del 2 är utprovning. Tyckte det var galet lätt meb missade när läraren sa 5 minuter kvar, så jag hann bara fylla i 10 st i svarshäftet, Dvs max 1.0 på den delen om alla rätt. Kanske finns en Gud.
10st ger dig max 0.5
Citera
2017-10-21, 13:11
  #52758
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av p3trus
Ingen är gladare än jag om del 2 är utprovning. Tyckte det var galet lätt meb missade när läraren sa 5 minuter kvar, så jag hann bara fylla i 10 st i svarshäftet, Dvs max 1.0 på den delen om alla rätt. Kanske finns en Gud.
Den va utprovning
Citera
2017-10-21, 13:12
  #52759
Medlem
Kvant kändes rätt lätt, hoppas det stämmer
Citera
2017-10-21, 13:17
  #52760
Medlem
ace_secs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klartvit
Kvant kändes rätt lätt, hoppas det stämmer

Ja.

Dock brukar alltid sista kvant vara en hel del svårare.
Citera
2017-10-21, 13:22
  #52761
Medlem
Kvant del 3 sthlm måste varit utprövning... Var så jävla konstigt
__________________
Senast redigerad av kapsyl56 2017-10-21 kl. 13:25.
Citera
2017-10-21, 13:25
  #52762
Medlem
ace_secs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kapsyl56
Kväll del 3 sthlm måste varit utprövning... Var så jävla konstigt

Pp2 var utprovning
Citera
2017-10-21, 13:27
  #52763
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kapsyl56
Kvant del 3 sthlm måste varit utprövning... Var så jävla konstigt

Håller med!!! Trots det kändes kasst gick det ändå OK. Dock hade jag önskat att första provet var prov... men det kan jag ju drömma om.

(skriver i Lund)
__________________
Senast redigerad av kantelonia 2017-10-21 kl. 13:32.
Citera
2017-10-21, 13:35
  #52764
Medlem
Smakkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kantelonia
Håller med!!! Trots det kändes kasst gick det ändå OK. Dock hade jag önskat att första provet var prov... men det kan jag ju drömma om.

(skriver i Lund)

Del 1 var ett riktigt prov. Del 2 var testprov. Del tre var riktigt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in