2016-04-09, 19:18
  #47305
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ace_sec
0,9-1 blir det nog ja.

Ganska medel! Inget att skämmas för

När du ändå svarar på alla kan du ju ta 57 verb också😉
Citera
2016-04-09, 19:19
  #47306
Medlem
MiaWallaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flyttauk
Känns bra att det inte bara är jag som satsade hårt och failade. Blev ingen psykologutbildning detta år heller...

Feel your pain... Vill in på KI dessutom som bara har intag en gång om året Men vi får ta nya tag om en vecka när detta lagt sig!
Citera
2016-04-09, 19:19
  #47307
Medlem
Fllimmers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flyttauk
Är det nån annan här som failade och inte kommer in på sin utbildning pga detta? Känner mig ensam...

Inte ensam, jag svävar runt gränsen, har ångest
Citera
2016-04-09, 19:20
  #47308
Medlem
skrev provet idag ... 5 år sen man öppnat nån form av bok. Försökte inte ens göra ett testprov hemma innan provet idiot som man e .

fick 66 i kvantitava o 62 i verbala

o då hade man inte hunnit fylla i 9 frågor i svarshäftet på den andra verbala delen
hade man hunnit fyulla i dom hade man fått 68 i verbala

och så hade man inte hunnit o lista ut svar på de 4 sista frågorna i den första kvantitativa

skrivit 1.6 förr så det suger

blir väl 1.55?

shit det nya provet är stressigt 40 frågor på 55 minuter. Finns ingen tid o ödsla på att beräkna svaren längre
Citera
2016-04-09, 19:20
  #47309
Medlem
randomdudeReloadeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ace_sec
0,9-1 blir det nog ja.

Ganska medel! Inget att skämmas för
nja vem vet. men räcker det för att ta sig in på något universitet? bred fråga. om man tittar på normineringen samt flashbackares resultat kan man ju inte hjälpa att känna sig smått efterbliven.

EDIT: ok vem försöker jag lura. den riktiga frågan jag borde fråga är, skulle jag, som scorear 1.0 på hsp, vara kapabel överhuvudtaget att genomföra högre studier?
__________________
Senast redigerad av randomdudeReloaded 2016-04-09 kl. 19:25.
Citera
2016-04-09, 19:21
  #47310
Medlem
Framtidsatlets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mtwo
skrev provet idag ... 5 år sen man öppnat nån form av bok. Försökte inte ens göra ett testprov hemma innan provet idiot som man e .

fick 66 i kvantitava o 62 i verbala

o då hade man inte hunnit fylla i 9 frågor i svarshäftet på den andra verbala delen
hade man hunnit fyulla i dom hade man fått 68 i verbala

och så hade man inte hunnit o lista ut svar på de 4 sista frågorna i den första kvantitativa

skrivit 1.6 förr så det suger

blir väl 1.55?

shit det nya provet är stressigt 40 frågor på 55 minuter. Finns ingen tid o ödsla på att beräkna svaren längre

Helt otroligt om du har haft över 60 på verb med tanke på hur ditt inlägg är skrivet. Men jag håller med dig, det var stressigt med det här nya provet, man fick vara ännu mer effektiv. Gratulerar till en fin poäng.
Citera
2016-04-09, 19:22
  #47311
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mtwo
skrev provet idag ... 5 år sen man öppnat nån form av bok. Försökte inte ens göra ett testprov hemma innan provet idiot som man e .

fick 66 i kvantitava o 62 i verbala

o då hade man inte hunnit fylla i 9 frågor i svarshäftet på den andra verbala delen
hade man hunnit fyulla i dom hade man fått 68 i verbala

och så hade man inte hunnit o lista ut svar på de 4 sista frågorna i den första kvantitativa

skrivit 1.6 förr så det suger

blir väl 1.55?

shit det nya provet är stressigt 40 frågor på 55 minuter. Finns ingen tid o ödsla på att beräkna svaren längre
66 kvant och 62 verb är över 1.55, skulle tippa på 1.7
Citera
2016-04-09, 19:23
  #47312
Medlem
Awesomes avatar
Är det någon här som har insyn i hur normeringen går till? Om det är fler som skriver så är väl risken större att man får 0.5 punkter lägre än vad samma resultat skulle ge HT15?
Citera
2016-04-09, 19:23
  #47313
Medlem
ace_secs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Framtidsatlet
Fan. Tror du inte att många kids failar nu när läsförståelsen har blivit "svårare" och att normeringen därmed blir snällare?

Vi kan ju alltid hoppas =)
Dock krävs + 5p i normering kvant.
Men räkna med 1,4. Lycka till dock!
Citera
2016-04-09, 19:23
  #47314
Medlem
Fllimmers avatar
När kommer normeringen då?
Citera
2016-04-09, 19:24
  #47315
Medlem
Skrev 1.8
Sambo 1.5

Sänkte mig med 0.1 😐

Ska dock inte söka, men kvinnan i mitt liv lyckas kvala in på rätt utbildning iaf.

Jag sänkte mig i mattedelen och fick panik över "med ens" på ordförståelsen. Blev röriga meningar i huvudet men spikade den till slut. Sweet.
Citera
2016-04-09, 19:25
  #47316
Medlem
MiaWallaces avatar
74 på verb
32 på kvant

Hur är det ens möjligt att vara så kass på kvantitativa? Till saken hör att jag ändå pluggat till den delen! Det blir till att kötta matte nu framöver.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in