• 2
  • 3
2019-04-20, 05:19
Medlem
kraftfoders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nordiad
Osäker om EU:s "bankparaply". var något enbart för Euroländer, det får undersökas. Gissa ger inte så mycket.

Se mitt editerade inlägg ovan!
Citera
2019-04-20, 06:15
Medlem
autokrats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nerdinside
Ver inte hur des ut med sparande i Nordea, men jag har personkonto på både Nordea och Swedbank.

3/10 fall funkar inte nordea kortet alls på grund av fel från banken.

Tror jag aldrig haft bekymmer med Swedbank kortet.

Jag har otroligt lågt förtroende för Nordea, så lågt att jag hellre tar ut de stålar hag har på Nordea kontot i cash istället för att skämmas med det eviga ”medjes ej” trots det finns flera tusen på kortet.
Detta är rent skitsnack!

Jag har haft konto hos Nordea i snart 20 år och jag har aldrig upplevt det du pratar om.
Citera
2019-04-20, 11:43
Medlem
nerdinsides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av autokrat
Detta är rent skitsnack!

Jag har haft konto hos Nordea i snart 20 år och jag har aldrig upplevt det du pratar om.

Mycket möjligt. Jag delger bara mina egna erfarenheter.
Citera
2019-04-20, 18:30
Medlem
kakelpannas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nordiad
Du har ju fått svar om Nordea nu, duger inte dessa?

Varför skulle diskussionen vara över bara för att det vid ditt skrivtillfälle fanns ett par inlägg i tråden? Du är ju tamigfan helt jävla dum i huvudet. Vad jag kan se så är diskussionen fortfarande inte alls över.

Vi är trots allt på ett diskussionsforum, så sluta dumma dig och bete dig som en ociviliserad outbildad smutsig IQ-befriad neger.

Det är ju klart som fan att osäkerheter och otäcka sanningar om Nordea kan dyka upp när vi sitter här och diskuterar som vuxna människor gör.

Vad har du för belägg för att inläggen innan ditt räcker som svar och att det är hela sanningen och allt man behöver veta som sparare? Klarar du av att komma med några faktiska argument istället för att gnälla på allt som inte har med Nordea att göra?
Citera
2019-04-20, 18:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kakelpanna
Varför skulle diskussionen vara över bara för att det vid ditt skrivtillfälle fanns ett par inlägg i tråden? Du är ju tamigfan helt jävla dum i huvudet. Vad jag kan se så är diskussionen fortfarande inte alls över.

Vi är trots allt på ett diskussionsforum, så sluta dumma dig och bete dig som en ociviliserad outbildad smutsig IQ-befriad neger.

Det är ju klart som fan att osäkerheter och otäcka sanningar om Nordea kan dyka upp när vi sitter här och diskuterar som vuxna människor gör.

Vad har du för belägg för att inläggen innan ditt räcker som svar och att det är hela sanningen och allt man behöver veta som sparare? Klarar du av att komma med några faktiska argument istället för att gnälla på allt som inte har med Nordea att göra?

Då det är uppenbart att ni har stora svårigheter att ta till er vad andra tillför i denna tråd likväl i andra trådar ni agerat i samt dessutom inte klarar att använda vårdat språk så kommer någon kommentar inte att ges till ert inlägg. Till yttermera visso har ni för vana att idiotförklara de vilka lämnar idéer och svar som inte är vad ni önskar att få höra. Detta slutar med att ni får nöja er med vad som redan förklarats. Inget ytterligare behöver tilläggas sett ur det perspektiv som framgått av trådstarten.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in