Citat:
Ursprungligen postat av
Lachlan
En islamexpert visar på att islam är ett nyckelverktyg för att IS-aktivister ska kunna rehabiliteras i när de kommer hem till Sverige. Detta kan vara det yttersta beviset på att de flitigt aktivisterna från IS inte alls är muslimer utan något helt annat.
http://www.friatider.se/imam-islam-viktigt-n-r-terrorister-rehabiliteras
Kan det vara så att IS-aktivisterna får upp ögonen för den hela nya religionen för dem - islam? Och att det är en räddning?
Vad har de flesta IS-aktivisterna för religiös bakgrund? Rastafari? Scientologer? Jediister?
Är detta räddningen till att integrera in dem i det svenska samhället?
Fler synpunkter?
Jag undrar bara vad all denna jävla idioti kommer kosta samhället.
Varför kan inte lösket vara kvar på sin plats? "Nu har jag slaktat lite folk, men skitsamma, är redo att komma hem och välkomnas med en öppen famn".... Givetvis går idiotsvensken med på detta, se bara på Wallström "ISbarnen MÅSTE hem", somsagt, en jävla trojan...
Har de inte visat tecken på att vilja integreras innan, tror då folk på fullaste allvar att de helt plötsligt tänker ANPASSA SIG?
Alla som åkte till Syrien har ju inte aaaaaaalls stridit för IS, då heter det att man "körde ambulans" eller annat, och givetvis sväljer PK-lösket detta utan att tänka ett steg längre. "Jag är inte IS-soldat längre", true story bro!