2019-04-14, 04:04
Medlem
WordWarriors avatar
Vad är det för speciellt med män i grupp, och varför är feministerna så rädda för oss? Om kvinnor vore starka så varför frukta män i grupp? Har ni märkt hur livrädda feminister är för att vi ska sluta oss samman? Det är exakt det som håller på att hända. Detta eftersom vi män är utsatta för ett politiskt korrekt drev från feminister. Från regeringen, och media. Men vi är en grupp med fysiska och ekonomiska resurser. Låt oss göra oss själva hörda!
Citera
2019-04-14, 06:15
Medlem
[Assman]s avatar
Kan man inte bara låta feminister, bögar, pk-folk osv bara hålla på. Egentligen bryr vi oss så lite att det inte är värt fighten. Dock tycker vi män om att reta dessa individer då och då, och egentligen blir de mest upprörda för att vi just... Inte bryr oss.

Att inte bry sig retar gallfeber på dessa individer, testa. Det fungerar
Citera
2019-04-14, 06:49
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av [Assman]
Att inte bry sig retar gallfeber på dessa individer, testa. Det fungerar

Har det hjälpt debatten att inte bry sig? Hur i så fall?
Citera
2019-04-14, 07:59
Medlem
[Assman]s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Har det hjälpt debatten att inte bry sig? Hur i så fall?

Jag bara får för mig att vi egentligen skiter i debatten. Att man försöker provocera fram en handling men att det behöver gå betydligt längre än såhär för att gemene man ska orka resa sig upp ur soffan.

Jag får känslan att debatten i sig rör sig i åsiktskorridoren och inte längre än så.
Citera
2019-04-14, 11:06
Avslutad
Kommer män sluta sig samman om det kan drabba deras chanser att få mindre fitta? Det tror jag knappast. De flesta män känns svaga och kan inte stå på sig.
Citera
2019-04-14, 11:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av D_V_S
Kommer män sluta sig samman om det kan drabba deras chanser att få mindre fitta? Det tror jag knappast. De flesta män känns svaga och kan inte stå på sig.

Nja det gäller nog mer män av TS sort, inte män generellt.
Citera
2019-04-14, 12:09
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av D_V_S
Är det en paradox att kvinnor tänder på män som vet vad de vill och att toffelmän är bland det mest avtändande som finns?
De männen används mest som verktyg.
Citera
2019-04-14, 12:57
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Pansarvecket
Är det en paradox att kvinnor tänder på män som vet vad de vill och att toffelmän är bland det mest avtändande som finns?
De männen används mest som verktyg.

Ingen aning, jag brukar avhålla mig från att tänka på kvinnor som de vore en bruksmanual a la The Game eller RSD (real social dynamics). Det beror inte på att jag har någon respekt - eller brist på respekt - för kvinnor utan för att jag försöker sträva efter ett högre ideal annat än att manipulera mina medmänniskor. Om det betyder att jag går utan kvinna, så är det min lott i livet.
Citera
2019-04-14, 13:17
Medlem
PK-befriads avatar
I egenskap av kulturmarxister så kanaliserar feministerna judens vilja och juden är som bekant livrädd för att vita män ska enas om att knäppa juden på näsan. Det var ju en viss herr Adolf som gjorde just detta en gång i tiden.

Det är ingen slump att feminister och andra vänsterblivna är så besatta av just "nazister", trots att Andra Världskriget tog slut för över 70 år sen. De kanaliserar judens vilja och juden vill ha det så.
Senast redigerad av PK-befriad 2019-04-14 kl. 13:36.
Citera
2019-04-14, 13:27
Medlem
526s avatar
På vilket vis har män förlorat makt? Jag är inte riktigt med på allt detta om att mannens ställning är svagare.
Citera
2019-04-14, 13:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 526
På vilket vis har män förlorat makt? Jag är inte riktigt med på allt detta om att mannens ställning är svagare.

Män som grupp har förvisso förlorat makt pga kvinnors ökande makt över sina liv, möjligheter och rättigheter etc etc.
De kan inte längre tvinga kivinnor till sex, reproduktion, gratis slavarbete i hemmen etc etc..

Så, kanske bör "herrarna" i denna tråd mer förklara varför män som grupp nu ska sitta och ha denna typ av makt över kvinnor.
Citera
2019-04-14, 13:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Vad är det för speciellt med män i grupp, och varför är feministerna så rädda för oss?

Det är exakt det som håller på att hända. Detta eftersom vi män är utsatta för ett politiskt korrekt drev från feminister. Från regeringen, och media. Men vi är en grupp med fysiska och ekonomiska resurser. Låt oss göra oss själva hörda

!

Du har helt rätt.

Det är därför var och varannan kolumniskt/krönikör som är kvinna nu häcklar och hetsar mot oss och att vi gör just detta.

Tex Jordan B Peterson

Att hans populäritet växer, att män mfl reagerar på vänsterns tokfeminism är såklart ett hot för dom.

Därför läser man saker som att män avgudar Peterson och "vi är ju så patetiska" för att vi tar del av hans peptalk och seminarier. Brunmålat dessutom

Man ska bli guilt by association och förmodligen vara nazist.

Men stå på er män!
Räta era ryggar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in