Citat:
Ursprungligen postat av
Jonny.Boj
Tack, precis detta jag menar. Luleå får vara o Frölundas zoon hur mycket det vill, de är inte skickliga nog att skapa flertalet vassa chanser.
Du tror inte det hänger ihop med att Frölunda spelar gediget försvarsarbete?!
Till alla Luleåfans:
Ni som var så jävla kaxiga innan matchserien hade börjat, att ni slog ut SM-guldlaget med 4-1 i matcher osv. Är det inte dags att bli lite ödmjuka och rannsaka er själv och erat egna lag. Luleå hockey har väl inte kommit upp i den nivån som ni förväntat er? Hur kommer det sig att ni inte kan göra mål då? Vad skall Luleå hockey göra för att vända serien?
Snälla hockeyälskskare, va lite ödmjuka. Frölunda är hittils det bättre laget i denna serie. För så har det inte låtit här bland fansen.
Luleå är bättre i denna match men kan inte göra mål. Vet inte om det var Frölundas magnifika försvarsspel som nyss gjorde att Luleå missade öppet mål också. Genom att skjuta på egen spelare.
Föregående matcher, speciellt första, så var Frölunda bättre. Det har jag inte sagt något om. Du verkar koka av frustration, men du tar ut det på fel snubbe. Har till och med skrivit att Frölunda varit bättre i föregående trådar. Men i denna match kan jag ej skriva så, för det är dom inte helt enkelt. Det håller till och med mupparna på tv med om.