2019-04-11, 22:06
Medlem
JustinTrudeaus avatar
Glömt vad Jair Bolsonaro sa när nån kommunistkärring gorma "våldtäktsman" till han. "Du är för ful för att våldtas" eller "Skulle aldrig våldta dig för du förtjänar det inte".
Citera
2019-04-11, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Drama-Llama
Som kvinna är man rätt körd om man inte betraktar varje man man träffar som en potentiell våldtäktsman. Om män känner sig kränkta av detta faktum skulle de kunna ta en titt på hur könsfördelningen ser ut i våldtäktsstatistiken. Då trillar det kanske ner en pollett – åtminstone hos de män som inte är helt efterblivna.
Som man är man rätt körd om man inte betraktar varje kvinna som hora som bara är ute efter ens pengar.

Undrar varför det bara är kvinnor som köper och läser 50 shades of Grey?

För oss normala män vi hatar våld och våldtäkter.
Citera
2019-04-11, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrStreamer
Så det finns inga kvinnor som är slynor? Alla är missförstådda änglar?
Vilket trams. Ock kvinnor raljerar aldrig över det manliga könet?

Kom ned från piedestalen. Båda könen kan vara lika stora svin. Det är bara metoderna som skiljer könen åt.

Bry dig ej om denna Magban, har jobbat i 50år inga konstiga kommentarer ang kvinnor. Bara positiva. Vänsterkvinnor får väll adoptera barn om män i förhållande är så dåliga. Som du säger, så vänder jag på steken, båda könen är lika goa. Skit i denna bottenlösa tråd och låt V kvinnor ta hand om sig själva då de tydligt hatar män. Lyckligt gift med världens goaste kvinna! PUNKT
Citera
2019-04-11, 22:23
Medlem
Naknekejsarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kopparmynt
Det är väl hon och Henrik Arnstad som spelar i en helt egen liga.

Nja, finns många till i den ligan. Lars Lindström är min favorit. Han får mig alltid att skratta.

Vi ska inte ens nämna några av de freaks som man kan finna i FI...
Citera
2019-04-11, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M Nordström
Har hon rätt? Kan alla män anses vara våldtäktsmän och har alla män ett kollektivt ansvar för alla våldtäkter??

Vidare säger hon:

http://www.friatider.se/linda-snecker-v-vi-f-ruts-tter-att-alla-m-n-r-v-ldt-ktsm-n

Jag har inte läst alla svar i tråden - men jag tycker att hennes livssyn är sned. Kanske är hon helt färgad av en egen uppväxt och omgivning och tror att alla män beter sig på ett visst sätt.

Personligen har jag helt andra erfarenheter av män. Haft världens goaste och trevligaste pappa, hyggliga manliga släktningar och stabila pojkvänner/män.

Alla blir färgade av sina erfarenheter och Linda verkar ha begränsade erfarenheter och generaliserar dåliga erfarenheter på alla män.
Citera
2019-04-11, 22:32
Medlem
Naknekejsarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tissetiss
Jag har inte läst alla svar i tråden - men jag tycker att hennes livssyn är sned. Kanske är hon helt färgad av en egen uppväxt och omgivning och tror att alla män beter sig på ett visst sätt.

Personligen har jag helt andra erfarenheter av män. Haft världens goaste och trevligaste pappa, hyggliga manliga släktningar och stabila pojkvänner/män.

Alla blir färgade av sina erfarenheter och Linda verkar ha begränsade erfarenheter och generaliserar dåliga erfarenheter på alla män.

Nja, man undrar nog lite vilka slags män som ens kan tänkas leva med en sådan kvinna, och vilken härlig negativ spiral som lär skapas därigenom!

Jag skulle aldrig ens ha ONS med henne, stoppar hellre in den i ett gettingbo.
Citera
2019-04-11, 22:42
Medlem
salty-sailors avatar
Mycket snack om att män ska "ta ansvar", men aldrig någon som förklarar vad detta ansvar skulle gå ut på. Vad vill hon att vi ska göra
Citera
2019-04-11, 22:44
Medlem
AnOldBeginnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NickSonny
Jag förutsätter att alla kvinnor falskeligen anmäler män för våldtäkt.
Hmm, jag också faktiskt, i 95%+ av fallen tänker jag så.

Tragiskt samhälle vi lever i.

Några få retards aktioner drar med sig alla med samma attribut ner i skiten. Naturligt såklar, det går inte att filtrera på individnivå. Det handlar om alla attribut, utseende, kulturella, etc.
Även skillnader mellan men och kvinnor är samma sak naturligtvis, kanske den starkaste...antagligen den starkaste, även ner i basala djur ner till insektsnivå så är män kvinnor större skillnader än kulturella (säg en myrstack vs en annan myrstack).

Så det är otroligt destruktiv kultur vi har just nu där politiker försöker tjäna poäng på att uppblåsa denna naturliga och stora skillnad till att ondskap.

Vi verkar ta åt oss av det sämsta hos varandra istället för det bästa.
Män tar åt sig av kvinnors kränkthet och försöker vara kränkta (nymaskulismen men den töntiga britten i front som jag inte kommer på namnet på).
Kvinnor tar åt sig av mäns hat och försöker sprida det (som Adolf Hitler).
Istället för att vi tar åt oss av det bästa hos varandra.
Att män tog åt sig av kvinnors medmänsklighet.
Att kvinnor tog åt sig av mäns företagsamhet.

Men nej. Vi ska hata varandra, och för att vinna implementerar det vi hatar med de andra.

Fruktansvärt efterbliven art är vi. Och ja, Linda Snecker står längst fram.
Citera
2019-04-11, 22:47
Medlem
Naknekejsarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av salty-sailor
Mycket snack om att män ska "ta ansvar", men aldrig någon som förklarar vad detta ansvar skulle gå ut på. Vad vill hon att vi ska göra

Killmiddagar och sånt skit. Sök alltid rätta någon snubbes kommentar någon tjejs stora vackra bröst i fyllan och sånt skit. Fråga om lov innan du kysser en tjej, innan du rör på hennes midja, innan du byter sexställning, innan du kommer. Speciellt innan du kommer...får jag lov nu? Snälla? Nej förresten, du får inte säga "snälla?" det räknas som tjatsex.
Citera
2019-04-11, 22:57
Medlem
Dr.skalmanskis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Naknekejsaren
Nja, man undrar nog lite vilka slags män som ens kan tänkas leva med en sådan kvinna, och vilken härlig negativ spiral som lär skapas därigenom!

Jag skulle aldrig ens ha ONS med henne, stoppar hellre in den i ett gettingbo.

Vi kan nog vara ganska säkra på att han sitter ner och pissar.
Citera
2019-04-11, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tissetiss

Du är nog sanningen på spåren. Snecker har utsatts för sexuella övergrepp i barndomen av någon man hon litade på. En man som skulle stå för trygghet men som våldtog henne.
Citera
2019-04-11, 23:00
Medlem
Naknekejsarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.skalmanski
Vi kan nog vara ganska säkra på att han sitter ner och pissar.

Vi kan nog även vara ganska så säkra på att Linda alltid använder glidmedel, då hon är torr som Sahara där nere varje gång hennes lilleman frågar om lov att sätta in den (efter att ha städad hemmet och diskat rent i köket).

Den byråkratiska processen att ha jämställd sex känns nog lite som en schemalagd våldtäkt.
Senast redigerad av Naknekejsaren 2019-04-11 kl. 23:04.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in