Resultat: Smilies, bra eller dåligt?
De är bra
65,25%
77 röster
Dåligt!
16,10%
19 röster
Orka bry sig
18,64%
22 röster
2006-02-28, 21:37
Medlem
Haecceitys avatar
Själv slutade jag läsa i Konspirationer pga en användares totala överanvändanden av den sabla efter varje mening. Att han hade fel gjorde inte saken bättre. Plocka bort alla animerade smiliesar så är jag nöjd. Men att se 414 nickande huvuden är mer än någon människa förtjänar.
2006-02-28, 21:59
Medlem
micaeles avatar
Det är att se att pollen lutar åt det rätta hållet.
När folk som skriver använder på rätt sätt blir man riktigt .
Man blir faktiskt lite över att ni vill ta bort alla , de berikar och förstärker språket här på :a Flashback.
Var nu inte och tänk , jag visar bara hur man kan ha.

För det är kul att :tease: lite då och då...
2006-02-28, 22:06
Medlem
Fulfittans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sordid
Det kan inte bara vara jag som tycker de är idiotiska.

Nej, en sökning i den här forumdelen hade exempelvis gett dig denna tråd:

http://www.flashback.org/showthread.php?t=120405

Admin behagade dock uppenbarligen inte svara den gången, men eftersom en nuvarande moderator där säger att det vore "förträffligt" om det gick att blockera smilies får jag hoppas att han tar upp det i outlaw nu?
2006-02-28, 22:07
Medlem
Haecceitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micaele
Det är att se att pollen lutar åt det rätta hållet.
När folk som skriver använder på rätt sätt blir man riktigt .
Man blir faktiskt lite över att ni vill ta bort alla , de berikar och förstärker språket här på :a Flashback.
Var nu inte och tänk , jag visar bara hur man kan ha.

För det är kul att :tease: lite då och då...
Du vill verkligen in på min svarta lista.... Jag har inget emot smiles, bara animerade.
2006-02-28, 22:43
Medlem
Jag håller i viss mån med den talande hunden Rocky i det här fallet: Om man måste förklara att man precis skämtade kanske man inte är så rolig.
Ett annat svar på frågan är: Jag bryr mig inte.

2006-03-01, 15:02
Medlem
Smilies ar ju det grymmaste som finns pa forumet. Aven om jag personligen inte anvander dem
2006-03-01, 23:40
Medlem
Webbes avatar
Smilies är en krydda i inläggen. Nånting som ger liv i texten och som kan illustrera sinnestämning eller känsla. Vi skulle förlora stort på att ta bort den möjligheten!
2006-03-03, 15:45
Medlem
Zkullocks avatar
Utan smilys vore det tråkigt, kan missförstå endel utan dem annars, enligt min mening.
2006-03-03, 19:12
Medlem
Fulfittans avatar
Alltså, hela den här tråden är ju jävligt ointressant. Vem fan bryr sig vad varje enskild användare anser i frågan? Jag skiter i den informationen. Läs istället tråden jag länkade till, det är ju precis den lösningen man efterfrågar där som är vad som borde införas - jag kan inte se varför det skulle vara omöjligt. Den tråden är två år gammal men fick aldrig något svar, kan vi hoppas på ett nu? Och 47:an som sa att det "vore förträffligt om man kunde välja bort smileyserna", du ligger väl på admin i outlaw om detta nu, eller?

Ge varje användare möjlighet att i kontrollpanelen själv bocka av eller sätta på smiley-visning om så önskas, sen kan ni slänga alla dessa inlägg om att "JAG tycker minsann att det ska vara si och så..." i papperskorgen.
2006-03-03, 19:41
Medlem
<::-\-47-/-::>s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fulfittan
Och 47:an som sa att det "vore förträffligt om man kunde välja bort smileyserna", du ligger väl på admin i outlaw om detta nu, eller?
Iom att redan admin2 är involverad i denna fråga så blir svaret nej.
2006-03-03, 20:01
Medlem
Fulfittans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av <::-\-47-/-::>
Iom att redan admin2 är involverad i denna fråga så blir svaret nej.

Fair enough. Nå A2, tillåter vBulletin att varje användare själv bestämmer smiley-visning? Jag skulle bli förvånad om det inte fanns en sådan möjlighet och om det tarvade mer än ett par musklick från din sida att aktivera.
2006-03-03, 20:16
Medlem
Lutass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fulfittan
Fair enough. Nå A2, tillåter vBulletin att varje användare själv bestämmer smiley-visning? Jag skulle bli förvånad om det inte fanns en sådan möjlighet och om det tarvade mer än ett par musklick från din sida att aktivera.
Ja, det vore något.

Jag körde utan flinos ett tag, och det var jäkligt skoj. Jag tror jag ska börja med det igen. Jag tror inte att jag blev missuppfattad en enda gång. Det kan ha att göra med mitt extensiva användande av frasen "hehe". Undrar om man skulle sluta använda den också...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in