2019-04-10, 19:37
Medlem
Vad tycker ni om smaksatta kondomer? Jag hör ofta:"Jag förstår inte grejen med det". Nu är det nämligen så att jag gärna skulle vilja testa att suga av någon som har en kondom med smak på. Har träffat ett x antal killar i mitt liv som verkligen inte vill testa det här, är det verkligen så illa? Jag tycker det känns bättre en en svettig pung smak...

Vart kan man hitta frivilliga killar? Och varför är det så få som vill?

Och ja jag förstår att de flesta killar tycker det är skönare utan men JAG tycker kanske det är skönare och bättre med.
Citera
2019-04-10, 19:38
Medlem
Fy fan va värdelöst med ett blow med kondom
Citera
2019-04-10, 20:12
Medlem
Finnj-vels avatar
Det är skönare att runka med kondom än att få en avsugning med kondom. Tjejer födda före 90-talet kanske pysslar med sånt här men inte denna generation. Ska det smaksättas så sker det isåfall i glidmedlet.

Vägra kondom. Sex med kondom är ett slösat samlag.
Citera
2019-04-10, 20:29
Citat:
Ursprungligen postat av fellestrelle
Vad tycker ni om smaksatta kondomer? Jag hör ofta:"Jag förstår inte grejen med det". Nu är det nämligen så att jag gärna skulle vilja testa att suga av någon som har en kondom med smak på. Har träffat ett x antal killar i mitt liv som verkligen inte vill testa det här, är det verkligen så illa? Jag tycker det känns bättre en en svettig pung smak...

Och ja jag förstår att de flesta killar tycker det är skönare utan men JAG tycker kanske det är skönare och bättre med.
Varför idkar du älskog med slusk som inte ens kan sköta sin intima hygien?
Citera
2019-04-10, 21:21
Medlem
Har fan velat testa detta. Mindre njutning eller ej, det är fortfarande intimt och skönt och jag skulle aldrig köra oskyddat oralt med ett ONS. Jag skulle tveklöst tackat ja till detta erbjudande och hon kom törstigt med en näve hallongummi.
Citera
2019-04-10, 22:23
Medlem
Venators avatar
Provade med ett ex för ett antal år sedan när hon skaffat sådana på skoj men hon fnissade mest när hon provade... Inget hon ville göra om.

Men hellre en kondom som smakar hallon än hallon som smakar kondom.
Citera
2019-04-18, 22:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av fellestrelle

Jag anmäler mig frivillig att testa detta med dig😄
Jag har redig fb-dase. Pm för mer info🙂
Citera
2019-12-22, 20:34
Medlem
TS, Leta vidare efter killar som gillar det..

Jag köpte kondomer med smak och fick den bästa avsugningen jag fått i hela mitt liv.

:-)
Citera
2019-12-22, 20:37
Medlem
ArthurFlecks avatar
Det är verkligen för mig iallafall en klart upphetsande bonus om det har en smak när man utför fellatio!
Tycker det är sjukt synd att de inte längre tillhandahåller de där kondomerna som fanns i Sverige på 90-talet som hette Nam Nam och det fanns smaker med banan, choklad och så fanns det, har jag för mig, lakritssmak också, men de kanske hette något annat, men iallafall Nam Nam: (FB) Nam Nam kondomer. Smaker som fanns? finns det något liknande nu på marknaden med gärna banan eller lakritssmak, må tro?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in