2006-02-28, 07:23
Medlem
Footeks avatar
På aftonbladet.se kan man idag se bilder på när Tre Kronor festar av sig efter guldet på något inneställe i hufvudstaden.
Jag känner igen lirarna och en och annan kändis. Men vilka är alla andra? vad jag förstod var det en "privat" fest som Sudden stod för. Vilka är premisserna för att få vara med när killarna roar sig och firar guld? Jag hoppas på en inbjudan nästa gång vi tar guld... Hmmm... kanske är man allt för gammal då det inte lär hända på ett tag.
Hur som helst, någon som varit med i natt eller tidigare guldfester och vet hur det går till?
Citera
2006-02-28, 11:47
Medlem
xallos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Footek
På aftonbladet.se kan man idag se bilder på när Tre Kronor festar av sig efter guldet på något inneställe i hufvudstaden.
Jag känner igen lirarna och en och annan kändis. Men vilka är alla andra? vad jag förstod var det en "privat" fest som Sudden stod för. Vilka är premisserna för att få vara med när killarna roar sig och firar guld? Jag hoppas på en inbjudan nästa gång vi tar guld... Hmmm... kanske är man allt för gammal då det inte lär hända på ett tag.
Hur som helst, någon som varit med i natt eller tidigare guldfester och vet hur det går till?

Den privata festen, dvs middagen hölls i en festlokal ovanpå spybar! Själva krökandet osv utfördes på sturecompagniet och var öppet för allmänheten!
Citera
2006-02-28, 16:06
Medlem
JackassTREs avatar
q

Citat:
Ursprungligen postat av Footek

Tipps: Ställ dig på Mats Sundins p plats på Brollsta GK, När han kommer så flyttar du bilen snält och frågar om du är bjuden på nästa fest Vad tror du om det ? Lite långsökt men ,
Citera
2006-02-28, 17:46
Medlem
Pellenezs avatar
Bråka kan ni göra i PM.
Rensat bort ovidkommande inlägg.

/Moderator
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto