Citat:
Ursprungligen postat av
AnonymFegis2
Hahaha... om du läst länkarna hade du förstått att jag patologiserade TS ex, inte TS.
Och? Du är en klassisk flashbackpsykolog som inte förtjänar att tas på allvar oavsett vem du klistrar diagnos på.
Citat:
Ursprungligen postat av
extra88
Med handen på hjärtat så vill jag verkligen bli tillsammans med henne igen, men jag känner att det är helt kört för att hon har liksom inte visat några tecken på att hon vill bli tillsammans igen och hon förklarade även för mig igår som sagt. Jag vill ändå ha sex med henne för att sexen med henne var verkligen underbara, och att det faktiskt gör lite ont i mig med tanke på att hon kommer ha sex med andra och inte med mig.
Då är det ingen bra idé att ni blir KK. Du kommer inte att må bra av det utom för stunden, när ni har sex.
Jag tycker att du ska bryta med henne helt. Du vet ju att det inte kommer att bli ni två igen.
Så här dåligt ska du inte behöva må.
Du måste gå vidare och det tror jag blir väldigt svårt om du fortfarande har någon sorts kontakt med henne.
Fortsätt att träffa andra tjejer och fortsätt med andra delar av ditt liv. Det kommer att vara tufft men så småningom kommer du att inse att du kommit över henne.
Du kommer att bli kär igen. Och du kommer att ha sex som är ännu mer underbart än vad det var med henne.
Tro mig.