på jobbet fyller jag i en timrapport med timmarna jag har jobbat. får betalt i efterskott, så de timmar jag har jobbat den här månaden (mars) får jag ut i slutet av april.
nu undrar jag om det finns någon tidsgräns för när denna måste lämnas in? är det för sent imorgon, 1:a april? får jag ut den i april månad som vanligt?
på jobbet fyller jag i en timrapport med timmarna jag har jobbat. får betalt i efterskott, så de timmar jag har jobbat den här månaden (mars) får jag ut i slutet av april.
nu undrar jag om det finns någon tidsgräns för när denna måste lämnas in? är det för sent imorgon, 1:a april? får jag ut den i april månad som vanligt?
Har svårt att tro att det är en den 1:a iaf, man räknar med lite utrymme. Det ska inte vara några problem imorgon. Kolla upp det där imorgon så du vet i framtiden.