2019-03-30, 03:53
Bannlyst
Är kille 20 år ca

Nej har inte knullat mycket i mitt liv kanske även därför jag har problemet.

Varje gång kommer jag för fort, oacceptabelt fort, spelar ingen roll ifall jag runkar innan, det händer ändå.

Det förstör mitt sexliv vill ju kunna penetrera en tjej i flera minuter utan att behöva komma i princip så fort jag är i henne, helt sjukt jobbigt.

Runkar ofta ja, om det är kanske problemet som orsakat det?

Eller är det pga jag är för känslig i ollonet/kuken? (Har förhud är inte omskärd)

Har hört om bedövningsspray men man kanske inte njuter lika mycket då och man vill ju ej bedöva tjejen.

Skämmigt men sant, och det är ett problem vill bli bättre.
Citera
2019-03-30, 04:37
Medlem
Europes avatar
Jag vet inte i vilken mån det går att förebygga utan att ha sex. Jag märker själv att det tar längre tid när jag har sex väldigt ofta. Jag tror det kan hjälpa om man försöker slappna av mer vid sex, speciellt vid höfterna, samt försöker att inte bli för upphetsad mentalt. Det kan även vara värt att ta god tid på sig att byta ställning när man börjar känna att man är nära att komma. Jag har själv märkt att om jag avbryter när jag är på gång, samt hinner 'svalna', så tar det ofta ett tag före jag återigen börjar närma mig utlösning. Sedan finns det inga regler mot att byta från penetration till något annat, t.ex. oralt eller något annat. Det är sex, inte en strikt schemalagd övning. Ta ut svängarna lite.

När det gäller pausa när man är nära att komma, så går det kanske att bli bättre på egen hand, d.v.s. att man kan bli bättre på att kontrollera ens utlösning. Gör så här: onanera och när du är på vippen att komma, så stoppar du och försöker hålla igen så du inte kommer. Du måste dock verkligen vara på väg att komma, så att det är på håret att du kommer, d.v.s. att det krävs en hel del för att inte göra (t.ex. genom att spänna och slappna av med musklerna i skrev och bäcken på ett visst sätt, stoppa ditt upphetsade mentala tillstånd o.s.v.). Gör du det regelbundet och varje gång fördröjer utlösningen ett par gånger (när du har lärt dig att behärska det), så märker du kanske att du faktiskt blir bättre på det och kan använda dig av det vid sex.
Senast redigerad av Europe 2019-03-30 kl. 04:42.
Citera
2019-03-30, 07:05
Medlem
Be din läkare om en SSRI. Sertralin i dos t.ex. 25mg.

Antidepressiva(SSRI speciellt) gör att penisen blir mer okänslig. Okänsligheten ökar med dosen.

25mg sertralin är en väldigt låg dos, men det går att dela tabletten. Du får prova dig fram.
Citera
2019-03-30, 07:27
Medlem
Kleta in ollonet med emlakräm
Citera
2019-03-30, 07:28
Medlem
Tvonds avatar
Jag brukar tänka på Rögle Bandyklubb brukar alltid fungera för ett långt fint samlag
Citera
2019-03-30, 07:47
Medlem
Tänk när du känner att det kommer om du ska investera i Volvo eller kanske Kinnevik aktier? Eller kanske bygga om din portfölj ifrån grunden?
Citera
2019-03-30, 07:51
Bannlyst
Som några andra skrev, när du är nära tänk på något komplicerat i ditt liv, gärna något/någon som du hatar, då försvinner känslan ett tag.
Citera
2019-03-30, 08:01
Medlem
note-its avatar
Eller så väntar du bara tills du blir äldre. Åldern tar ut sin rätt när nyhetens behag har lagt sig.
Citera
2019-03-30, 08:48
Medlem
asdfarns avatar
Det har med o göra att du spänner dig så jävla dant, försök att andas djupt med magen o knulla inte så jävla fort i början.

Chilla lite tills du kommer in i "andra andningen" som man brukar säga. Då kan man fan knulla tills man tvingar sig själv till att komma.
Citera
2019-03-30, 08:51
Medlem
BenDaviss avatar
Knulla, kom, andas, fortsätt knulla.
Citera
2019-03-30, 09:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Amecce
Är kille 20 år ca

Nej har inte knullat mycket i mitt liv kanske även därför jag har problemet.

Varje gång kommer jag för fort, oacceptabelt fort, spelar ingen roll ifall jag runkar innan, det händer ändå.

Det förstör mitt sexliv vill ju kunna penetrera en tjej i flera minuter utan att behöva komma i princip så fort jag är i henne, helt sjukt jobbigt.

Runkar ofta ja, om det är kanske problemet som orsakat det?

Eller är det pga jag är för känslig i ollonet/kuken? (Har förhud är inte omskärd)

Har hört om bedövningsspray men man kanske inte njuter lika mycket då och man vill ju ej bedöva tjejen.

Skämmigt men sant, och det är ett problem vill bli bättre.

Börja ha sex igen 10-20 minuter (eller när det som snabbast går) efter första utlösningen och sen gör det snabbt efter andra och se hur många gånger du hinner på ett dygn.

Tror knappast du kör någon fanning som Clint Eastwood innan sex och sen kommer för tidigt.
Citera
2019-03-30, 09:17
Medlem
Enoch.Thulins avatar
När jag var i din ålder så märkte jag att problemet oftast kunde avhjälpas genom att blunda & tänka på Babben Larsson. Kanske kan den metoden moderniseras till att istället använda sig av Kakan Hermansson.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in