2019-03-30, 09:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OliverCromwell
George Soros är en antisionist. Han har finansierat anti-Israel-rörelser.

Så då borde han väl vara god från Nazi perspektiv?
Citera
2019-03-30, 09:56
Medlem
nutkjells avatar
Har varit engagerad i autonom vänster ganska länge nu men vare sig jag personligen eller dom organisationer jag varit aktiv i har mig veterligen aldrig fått några pengar från Soros. Känner mig så att säga snuvad på konfekten. Undrar om någon av galaxhjärnorna i denna tråd kan upplysa mig om när pengarna kommer ramla in?
Citera
2019-03-30, 10:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Det där skulle man allt vilja ha lite källa på minsann. Snubben var bara ett barn under andra världskriget, mycket kreativt då att "sälja ut sina judiska bröder mot betalning till Adolf Hitler"

Lite kluven i just denna historia:
1. Jag tycker att Ungern har en mycket sund syn på politik, kultur och invandring
2. Samtidigt förstår jag inte det förvirrade "judehatet", inse att George Soros är en mycket duktig investerare och spekulant. I detta är han en av mina idoler. Dock borde han avhålla sig från alla politiska uttalanden, den gode George.
OK, Släkten SOROS + Soros har ägnat sig åt en omfattande spekfulationsverksamhet, mot bland annat Storbritanniens och Sveriges ekonomier kring 1992 som faktiskt höll på att få Sveige att gå i Konkurs !

Svenska Pensions fonder " lånades" / stals för att rädda Sverige undan konkurs bl.a Änkenfonden samt AP Fondens buffert på totalt dåtidens peningvärde 300 Miljaders 1997-1999, 100+260 MKR Vilka Ej återbetalts !!

Göran Persson , Carl Bildt , Benkt Dennis , Bosse Ringholm bedyrade att dessa summor skulle återbetalas krona för krona , Vilket Ej har skett ännu dags datum !!

Dags värde vid normal utveckling omkring 1000 Miljarder drygt eller 4000 :- i månaden med för en Svensk Pensionär vilket Svenska pensionärer idag i fattigdom kan tacka Såssarna för !!

De Svenska Landsförrädarna ovan nämda är Idag några av George Soros största fans , undrar vad dom fick i plånboken själva för att hålla käften !?
Senast redigerad av Bajsolle2 2019-03-30 kl. 10:18.
Citera
2019-03-30, 10:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gronadagar
Han var 13? Och dessutom redan från en välbärgad familj.
Just det den Ungerska Judesläkten SOROS var det som slöt avtal med HITLER och sjappade sedan till USA med stålarna man " snott " av Ungerska Judar sina egna judiska bröder Miljoners miljoner medans slantarnas ägarna gasades ihjäl i Treblinka pengar som de sen behöll utan att betala tillbaks blodspengar alltså, En av orsakerna till att SOROS inte är välkommen i varesig Ungern eller Ryssland längre

Pengarna Soros stal av Svenska folket satsade han sedan i Ungern och i sina vänsteraktivistiska rörelser och universitetsplaner , Det goda i kråksången är att de Svenska Miljarderna han spekulerade tillsig hamnade i fel fickor och han själv blev blåst det svinet !!

Troligen fick en del Svenska politiker en slant/muta för att hålla käften om vad som skett !
Senast redigerad av Bajsolle2 2019-03-30 kl. 10:31.
Citera
2019-03-30, 11:04
Medlem
VitMan40Pluss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bjornhagberg
George Soros - Rotschild agenten.

Japp det är skrämmande. Och det är skrämmande att mannen som orsakade 90-tals krisen där över 25000 svenskar fortfarande betalar på sina bolåneskulder till kronofogden blir hyllad av Svenska politiker.

Annie Lööf är skrämmande, Löfvén är skrämmande och framförallt lögnaren Kristersson är skitläskig.
Soros gjorde sina pengar på valutaspekulationer och slog sönder välfärden i bla Sverige, UK och Malaysia.
Att inte MI6 eliminerat honom för länge sedan är en skam. I Malaysia är han inte välkommen alls. I de svagsinntas land Sverige hyllas han.
Citera
2019-03-30, 11:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrBulldogg
Jag är väldigt spänd på att höra ditt resonemang kring hur det var som SD lyckades med detta konststycke.

Därefter får du gärna utveckla varför de aktivt skulle hjälpa sin största fiende att klamra sig fast vid makten.
Om inte SD fanns så hade vi haft en moderatstyrd regering👏.
Kaoset som SD har skapat har gynnat S. Så lägg ner SD så vi får tillbaka det gamla Sverige.
Citera
2019-03-30, 11:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OliverCromwell
I veckan kom en delegation som representerade Fidez-regeringen till Stockholm. Men den svenska regeringen vägrade träffa den ungerska delegationen.

Istället fick utrikesutskottet ta emot delegationen. Här tog SD:s Björn söder tillfället i akt för att knyta an starkare band till Ungern. Söder bad ungrarna om ursäkt för den svenska regeringens pinsamma beteende och berättade för besökarna att han var tacksam för den insats som Orban gjort och gör för den västerländska civilisationen.

I det här sambandet dök även diskussionen kring George Soros upp. Där hade Söder följande att säga:

https://samnytt.se/bjorn-soder-sd-traffade-talespersonen-for-den-ungerska-regeringen/

Tycker ni att Björn Söder har rätt i sin analys av George Soros?

Är det bra att SD knyter starkare band till Fidez?
Jag tycker absolut att SD bör samarbeta med Fidesz. Vad är nu de liberalerna säger i EU, Fidesz är en kristet och konservativt parti som står upp för nationens självständighet, självbestämmande, för familjen som är stöttepelare till nationen, för kristendomen, för de kristna historiska värderingarna. En stor del av EPP som bildades av Kohl, idag har rört sig mot liberalismen från de ursprungliga värderingarna. Så är med de svenska M och KD. Fidesz arbetar för att reformera EPP och att ändra deras nuvarande värdegrund till rätt riktning. Ungerns ekonomi idag motorn i EUs ekonomi med en tillväxt runt 5%. Det finns trygghet i landet i motsatt med västeuropiska länder som har en stor invandring får muslimska länder. Västeuropa är inne på en farlig väg mot dekadesm - se de historiska exemplarna: osmanska riket, Romariket, sovjet väldet, tredje riket. Vi måste försöka förhindra en kollaps, samarbeta för att få bort Soros betalda politiker från sina positioner.
Citera
2019-03-30, 12:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bajsolle2
Just det den Ungerska Judesläkten SOROS var det som slöt avtal med HITLER och sjappade sedan till USA med stålarna man " snott " av Ungerska Judar sina egna judiska bröder Miljoners miljoner medans slantarnas ägarna gasades ihjäl i Treblinka pengar som de sen behöll utan att betala tillbaks blodspengar alltså, En av orsakerna till att SOROS inte är välkommen i varesig Ungern eller Ryssland längre

Pengarna Soros stal av Svenska folket satsade han sedan i Ungern och i sina vänsteraktivistiska rörelser och universitetsplaner , Det goda i kråksången är att de Svenska Miljarderna han spekulerade tillsig hamnade i fel fickor och han själv blev blåst det svinet !!

Troligen fick en del Svenska politiker en slant/muta för att hålla käften om vad som skett !

Helt rätt. Soros är en tjuv och bedragare. Han vill med sina enorma pengaresurser omvandla Europa. Sudda ut de nationella staterna, blanda upp folket med fiender ss muslimer för att de blir upptagna med stridigheter med varandra och under tiden kan politikerna flytta makten så långt som möjligt från folket. Skapa en överstatlig makt som kan styra hur den vill hundratals miljoner av människor och tjäna sora pengar på deras arbete.. Att dessa liberala- vänster politiker som ser honom som "filantrop" och mer än gärna tar emot hans belöning inte ser det? Eller bara pengarna de är ute efter?
Citera
2019-03-30, 12:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rudel-Stuka-Ace
Och dessa ekonomiska invandrare skall just till europeiska länder enligt Soros. Han gör detta för han drivs av hat mot vita europeiska länder som han vill förstöra. En jude glömmer aldrig, han gör detta för att "hämnas" vad som hände under WWII.

Vet någon om Soros också föreslagit Israel tar lån för finansiera tredje världen invandring? Eller tycker Soros likt andra mäktiga judar att Israel skall slippa ta emot invandring, exempel av somalier.
Så sant. han använda sin makt med pengar för att förstöra Europa. Men politikerna som går i hans ledband är lika ansvariga för vad som händer nu. Se Cecilia Wikström som är en av dem främsta SOROS ANHÄNGARE. Undrar hur mycket rikare hon har blivit???
Citera
2019-03-30, 12:15
Medlem
Nails avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrBulldogg
Det lite sorglustiga är ju att George Soros är en av de få idag levande som faktiskt arbetade för nazisterna under flera år och med stor entusiasm tog sig an uppdraget att samla in judiska tillgångar åt Tredje Riket efter att de ursprungliga ägarna skeppats till dödslägren.

Jag menar, ska vi snacka om "bruna rötter" så är det svårt att toppa Soros, eller vad säger du själv?

När började George Soros faktiskt arbeta för nazisterna?
George Soros (född den 12 augusti 1930 i Budapest) var under 14 år när tyskarna i mars 1944 tog kontroll över Ungern. Familjen Soros lyckades undkomma nazisterna med hjälp av falska identitetshandlingar och genom att de blev inhysta hos olika hjälpande människor.

1948 lyckades George Soros ta sig till London. Där bodde han till en början hos en avlägsen släkting och tog jobb som diskare, busspojke och husmålare.
Klippt från: https://sv.wikipedia.org/wiki/George_Soros
Citera
2019-03-30, 12:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bjornhagberg
George Soros - Rotschild agenten.

Japp det är skrämmande. Och det är skrämmande att mannen som orsakade 90-tals krisen där över 25000 svenskar fortfarande betalar på sina bolåneskulder till kronofogden blir hyllad av Svenska politiker.

Annie Lööf är skrämmande, Löfvén är skrämmande och framförallt lögnaren Kristersson är skitläskig.
Jag är invandrare från ett kommunist land där var hård diktatur. Dagens Sverige påminner mig om vad jag upplevde då. Jag ser dagens svenska politiker som rena brottslingar, förrädare av sitt folk. Att svenskarna tillåter det ät ofattbart för mig. De är så mycket konflikträdda att de banar vägen till deras eget förfall och undergång
Citera
2019-03-30, 12:18
Medlem
Skrämmande men inte förvånade när hjärnslöa personer hyllar Soros., Rotschilds ansikte utåt, ni vet dem som äger i princip alla national banker i världen förutom 2-3 länder.

Soros har tjänat pengar på insider affärer och kan inte vara svårt att investera när han har obegränsad tillgång till pengar och kan sänka land efter land eller kontinenter som han gör nu när han sponsrar afrika att komma till Europa.

Men efter som ni hjärnslöa inte kan tänka själva eller finna info och slår ifrån er allt som konspiration så kanske ni kan öppna Google era jävla får och söka info själva.

Varför tror ni Annie löf bytte sida, vem styr den marionetten, samma med löfven, Wetterstrand med flera. Jo Soros som springer runt i eus kvarter, vad gör han där ? Är han folkvald eller på annat sätt i politiken? Nej, han är där för han är den som köper upp våra korrupta politiker då han som sagt är frontperson åt ytterst rika och mäktiga människor / grupper såsom rom klubben, trilaterla kommissionen.

Till alla hjärndöda individer så kan jag länka till eran sanninskälla https://www.expressen.se/debatt/elitorganisationen-som-annie-loof-talar-tyst-om/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in