Citat:
Ursprungligen postat av
VitruvianskeMannen
Det där skulle man allt vilja ha lite källa på minsann. Snubben var bara ett barn under andra världskriget, mycket kreativt då att "sälja ut sina judiska bröder mot betalning till Adolf Hitler"
Lite kluven i just denna historia:
1. Jag tycker att Ungern har en mycket sund syn på politik, kultur och invandring
2. Samtidigt förstår jag inte det förvirrade "judehatet", inse att George Soros är en mycket duktig investerare och spekulant. I detta är han en av mina idoler. Dock borde han
avhålla sig från alla politiska uttalanden, den gode George.
OK, Släkten SOROS + Soros har ägnat sig åt en omfattande spekfulationsverksamhet,
mot bland annat Storbritanniens och Sveriges ekonomier kring 1992 som faktiskt höll på att få Sveige att gå i Konkurs !
Svenska Pensions fonder
" lånades" / stals för att rädda Sverige undan konkurs bl.a Änkenfonden samt AP Fondens buffert på totalt dåtidens peningvärde 300 Miljaders 1997-1999, 100+260 MKR
Vilka Ej återbetalts !!
Göran Persson , Carl Bildt , Benkt Dennis , Bosse Ringholm bedyrade att dessa summor skulle återbetalas krona för krona
, Vilket Ej har skett ännu dags datum !!
Dags värde vid normal utveckling omkring 1000 Miljarder drygt eller 4000 :- i månaden med för en Svensk Pensionär vilket Svenska
pensionärer idag i fattigdom kan tacka Såssarna för !!
De Svenska Landsförrädarna ovan nämda är Idag några av George Soros största fans , undrar vad dom fick i plånboken själva
för att hålla käften !?