Citat:
Ursprungligen postat av
Merwinna
En zigenare alltså, som förmodligen även begått andra brott i Norge, eller i alla fall tiggt. (Tiggeri kanske rentav är ett brott i Norge, förresten?) Fy Fan. Men med detta sagt, så är jag lite förvånad - zigenare är väl inte kända för att begå våldtäkter på sina raider i Västeuropa? Deras brottslighet brukar handla om snatteri, tiggeri, tjyveri, bedrägerier... särskilt mot gamla människor. Han har förstört för hela sitt folk nu, för när de begår sådana här brott kan ingen tycka synd om dem längre.
Rett meg om jeg har feil, men jeg tror det er opp til hver kommune å nekte eller begrense tigging i Norge.
I min kommune er tigging ikke forbudt, men folk gir lite penger til disse hei heiere så vi er heldigvis fri for tiggere og sånn har det vært i flere år nå.
Satt på en uterestaurant for noen år siden og en sigøynerkone satt og hei heiet til folk på andre siden av gaten. Dette er et område med flere restauranter og hvor det selvsagt spises, plutselig løfter konen skjørtet og pisser så det spruter. Når hun var ferdig rykket hun en meter bort, ordnet sitt skjørt og fortsatte sitt hei hei.