2019-03-26, 13:39
Medlem
Knullkungens avatar
https://www.resume.se/nyheter/artiklar/2019/03/22/varumarkesstrategen-som-lanserar-knarkpodd-med-frej-larsson/

"Varumärkesstrategen som lanserar knarkpodd med Frej Larsson
Publicerat den 22 mars 2019

Den frilansande varumärkesstrategen och rave-arrangören Malin Edvardsen säger sig vara trött på det svenska samhällets moralism kring drogbruk. Nu startar hon podcasten "Halv borta hos mig" tillsammans med artisten Frej Larsson."

Vad anser ni om detta?
Citera
2019-03-26, 13:41
Medlem
Halloween2s avatar
Kul namn, men frej är en utav de töntigaste i Sverige och kmr inte bidra med klick till honom.
Citera
2019-03-26, 13:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Halloween2
Kul namn, men frej är en utav de töntigaste i Sverige och kmr inte bidra med klick till honom.

Precis, kul namn men inte mycket mer än så tyvärr.
Citera
2019-03-26, 13:59
Medlem
raxmouses avatar
Ingen aning vem Malin är men frej verkar vara en snäll tok. Kul också med ett modernt accepterat faktum att Människan experimenterar med droger, all heder åt folk med missbruk men stigmatiseringen och den tabubelagda individen är ett minst lika stort problem.

Ska försöka bry mig om att ta tid och lyssna, vore gött med en blandning från Hofman/Shulgin till rå-narkomaner/becknarväskor/civilnarkotikaspanare. Ingen är mer helig än den andre.

Edit; det märks i nästsenaste numret av SNPF pdftidning( https://snpf.org/media/tidningen/ ) att drog-diskussionen i västvärlden börjar få starka genomslag. Aktuellt med en sånhär podd då. Hoppas det blir blandade gäster å inte bara två som sitter och kramas eade lol

Citat:
Ursprungligen postat av TheJacket
Frej är allt annat än snäll. Lätt bland de absolut drygaste människorna i Sverige.

Så svårt att veta för mig som inte känner honom, men han är liberal å gillar Teenage Engineering..?jag kanske har låga krav hehe men nog tro jag han verkar schyst ändå :-)
Senast redigerad av raxmouse 2019-03-26 kl. 14:19.
Citera
2019-03-26, 14:07
Medlem
TheJackets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av raxmouse
Ingen aning vem Malin är men frej verkar vara en snäll tok. Kul också med ett modernt accepterat faktum att Människan experimenterar med droger, all heder åt folk med missbruk men stigmatiseringen och den tabubelagda individen är ett minst lika stort problem.

Ska försöka bry mig om att ta tid och lyssna, vore gött med en blandning från Hofman/Shulgin till rå-narkomaner/becknarväskor/civilnarkotikaspanare. Ingen är mer helig än den andre.

Frej är allt annat än snäll. Lätt bland de absolut drygaste människorna i Sverige.
Citera
2019-03-26, 14:39
Medlem
snivlems avatar
frej är en av miljontals helt störda vänster-undermänniskor i det här landet kommer absolut inte lyssna på detta
Citera
2019-03-26, 14:42
Medlem
ADHD-syndromets avatar
Frej Larsson är motbjudande på alla sätt och vis .Tycker han fått tillräckligt mycket utrymme redan som det är för och vara ett träsktroll .

Någon som lyssnat ?
Citera
2019-03-26, 14:45
Medlem
Knullkungens avatar
Här kan den som vill lyssna; https://poddtoppen.se/podcast/1456639630/halv-borta-hos-mig
Citera
2019-03-26, 15:23
Medlem
FedupFlorences avatar
Jag gav avsnittet en kvart enbart för en bra titel. Gissar att du och jag hade gjort ett bättre program utan att ha träffat varandra och med noll förberedelse. Det här var bland det sämsta jag har hört men man kanske måste vara bäng som lyssnare för att få nån slags behållning.
Citera
2019-03-26, 15:43
Medlem
senaps avatar
Finns många myter att vädra så bra att någon gör det. Hur programledarna sen röstar finner jag mindre intressant eftersom en människa är mer än de hopplösa val som erbjuds.

Tveksamt om jag själv kommer lyssna däremot, livet är redan fullt av roliga saker som jag inte hinner med.
Citera
2019-03-26, 18:25
Medlem
Kranpunktens avatar
Till skillnad från de flesta negativt inställda här så tog jag mig tiden och lyssnade på första avsnittet..

Helt ok.

kommer lyssna på nästa också för att se hur de tänkt fortsätta detta.
Det kanske är starten på ett mer öppet Sverige när det kommer till drogdiskutioner?

annars är det väl 15 minuters debatter med General Knas där det pratas öppet om åtminstone Marijuana..

Avkriminalisra Marijuana är en bra början, men tycker inte det ska stoppas där..
ta en titt på Portugal, och nu även Norge!
kanske tillochmed Sverige når dit en dag..
Citera
2019-03-26, 18:49
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Om man som varumärkesstrateg inte fattar att man ska döpa podden till Halvt borta hos mig är man tämligen medioker. Orkar inte ens förklara varför. Ni som förstår, förstår.

Kan inte tänka mig att den får mer än några tusen lyssnare.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in