Citat:
Ursprungligen postat av
KandidatenKobra
En vän sa till mig att har man sex på syra så blir varje enskilt 'juck' nästan som en orgasm i nykter tillstånd. Låter som att han överdriver?
Vet ej, hade kondom på mig enda gången jag hade sex med en hel dos, så jag hade känslan dämpad. När jag väl kom så var det dock den värsta vulkanutbrottet jag någonsin upplevd, det var som en jävla tsunami av njutning som strömmade igenom kuken i vågor som inte tycktes ta slut.
Jag svimmade nästan av därefter. Fan vad svårt det var dock att få upp den. Jävlar, tror den var slapp i 15 mins, men 15 mins känns som timmar med så mycket LSD som jag tog. Tjejen började få ångest över att hon inte kunde få mig kåt, och ångesten speglades inom mig och gjorde det ännu värre.
Så...du får fråga dig själv ifall det är värt det. Jag tror det fanemig var värt det, skulle nog vara skönare med en flickvän istället för one night stand.
Skulle vilja applicera lite utdragen orgasm teknik utan kondom någon gång, skulle nog vara underbart men jag kan bara göra det utan kondom.