• 5
  • 6
2019-09-10, 18:29
Medlem
Naknekejsarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av joggen53
Sildenafil actavis. Det är grejer det. Den blir stenhård

Hmm, kollar upp det just nu.
Citera
2019-09-10, 18:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Naknekejsaren
micro-LSD, svårare att få upp den men sedan så blir det himmelskt skönt.

Hel LSD-dos kan bli rena jävla vulkanutbrottet men det är så jävla svårt att nå ditt...

MDMA för gullegull och cannabis ska rökas efter sexet.

Kokain hjälper i förföring för män för man blir en sådan indifferent bastard som skiter i andras känslor, men hatar drogen egentligen.

En vän sa till mig att har man sex på syra så blir varje enskilt 'juck' nästan som en orgasm i nykter tillstånd. Låter som att han överdriver?
Citera
2019-09-10, 18:37
Medlem
Naknekejsarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KandidatenKobra
En vän sa till mig att har man sex på syra så blir varje enskilt 'juck' nästan som en orgasm i nykter tillstånd. Låter som att han överdriver?

Vet ej, hade kondom på mig enda gången jag hade sex med en hel dos, så jag hade känslan dämpad. När jag väl kom så var det dock den värsta vulkanutbrottet jag någonsin upplevd, det var som en jävla tsunami av njutning som strömmade igenom kuken i vågor som inte tycktes ta slut.

Jag svimmade nästan av därefter. Fan vad svårt det var dock att få upp den. Jävlar, tror den var slapp i 15 mins, men 15 mins känns som timmar med så mycket LSD som jag tog. Tjejen började få ångest över att hon inte kunde få mig kåt, och ångesten speglades inom mig och gjorde det ännu värre.

Så...du får fråga dig själv ifall det är värt det. Jag tror det fanemig var värt det, skulle nog vara skönare med en flickvän istället för one night stand.

Skulle vilja applicera lite utdragen orgasm teknik utan kondom någon gång, skulle nog vara underbart men jag kan bara göra det utan kondom.
Citera
2019-09-10, 18:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Naknekejsaren
Vet ej, hade kondom på mig enda gången jag hade sex med en hel dos, så jag hade känslan dämpad. När jag väl kom så var det dock den värsta vulkanutbrottet jag någonsin upplevd, det var som en jävla tsunami av njutning som strömmade igenom kuken i vågor som inte tycktes ta slut.

Jag svimmade nästan av därefter. Fan vad svårt det var dock att få upp den. Jävlar, tror den var slapp i 15 mins, men 15 mins känns som timmar med så mycket LSD som jag tog. Tjejen började få ångest över att hon inte kunde få mig kåt, och ångesten speglades inom mig och gjorde det ännu värre.

Så...du får fråga dig själv ifall det är värt det. Jag tror det fanemig var värt det, skulle nog vara skönare med en flickvän istället för one night stand.

Skulle vilja applicera lite utdragen orgasm teknik utan kondom någon gång, skulle nog vara underbart men jag kan bara göra det utan kondom.

Hmm ok intressant. Ja värt låter det så får testa. Kan tänka mig att det krävs en del disciplin för att kunna hålla igång i bra tempo när dom riktigt skeva tankarna tränger sig på haha.

Speciellt med nån brud man inte känner. Jag ska alltid analysera allt i min närhet när jag tagit syra och börjar jag med det så kommer jag bara ligga och garva.
Senast redigerad av KandidatenKobra 2019-09-10 kl. 18:57.
Citera
2019-09-16, 14:21
Medlem
Av dem som jag har testat så är MDMA lätt bästa jag har testat.
Har kört:
Poppers
MDMA
Amfetamin
Gräs

Hur bör man gå tillväga för att hitta tjejer som vill ta MDMA/Amfetamin osv och knulla?

Jag och sambon har haft trekant med en extra tjej på MDMA och det var 10/10.
Men vi skulle vilja hitta fler som skulle vara intresserade av en kväll med MDMA och knull.

Hur fan ska man gå tillväga :S ?
Citera
2019-10-11, 00:36
Medlem
På diverse RC stimulanter såsom mdpv, a-php, a-pvp. Går att intas på alla sätt men de är de bästa bortsett från att man tappar verklighetsuppfattningen rätt lätt och då är för bäng för att fortsätta som man först ville..

Mdma gillar jag också
Citera
2019-10-12, 20:18
Medlem
Tjack är det bästa
Citera
2020-09-01, 15:17
Medlem
Inga
Citera
2020-09-01, 15:18
Medlem