2019-03-27, 13:54
Medlem
IgnoranceIsBlisss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Islampeaceback1
Kan lova dig att Islam inte är våld, hot, terror. Islam är renare än vatten.

Jag håller med, Islam är rent, en ren krigsreligion.

En fråga till dig, hur många följare hade pedofilen Muhammed innan samt efter han började kriga. Hur många år efter han besteg berget började han kriga?

Det jag undrar är om du har koll på hur din skitreligion har spridits? Det är nämligen inte genom att sprida glädje och lycka till människor.
Citera
2019-03-27, 13:57
Medlem
Islampeaceback1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IgnoranceIsBliss
Jag håller med, Islam är rent, en ren krigsreligion.

En fråga till dig, hur många följare hade pedofilen Muhammed innan samt efter han började kriga. Hur många år efter han besteg berget började han kriga?

Det jag undrar är om du har koll på hur din skitreligion har spridits? Det är nämligen inte genom att sprida glädje och lycka till människor.
Jag har betydligt mer koll än vad du verkar ha.
Har du källa på att profeten var pedofil? Presentera dina källor! Helst från koranen och hatither. Har du inga , håll din smutsiga käft.

Har du källor på att Islam är en ren krigsreligion? Presentera de och hänvisa till koranen. Kan du inte detta så håll din smutsiga käft.
Citera
2019-03-27, 14:12
Medlem
Citat:
Har du källa på att profeten var pedofil?

Ponera att något skulle övertyga dig om att han var pedofil, en brutal sådan. Av någon anledning så blir du övertygad om att detta stämmer. Konverterar du då? Eller är det något du skulle kunna leva med?
Citera
2019-03-27, 14:14
Medlem
o0Halal0os avatar
Nu börjar muhammedanen visa sitt rätta ansikte.

Hon/han väljer att inte förstå kommentarer om muhammeds ledande av krig.

Tanken att en barmhärtig gud utsåg en krigsherre till sitt sista sändebud bland människor är fullständigt bisarr och bara en våldsbejakande typ kan gå på stolligheten.
Citat:
Har du källa på att profeten var pedofil? Presentera dina källor! Helst från koranen och hatither. Har du inga , håll din smutsiga käft.

Har du källor på att Islam är en ren krigsreligion? Presentera de och hänvisa till koranen. Kan du inte detta så håll din smutsiga käft.
Citera
2019-03-27, 14:15
Medlem
Islampeaceback1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av remidgrus
Ponera att något skulle övertyga dig om att han var pedofil, en brutal sådan. Av någon anledning så blir du övertygad om att detta stämmer. Konverterar du då? Eller är det något du skulle kunna leva med?
hypotetiska och retoriska antaganden och spekulationer ägnar jag inte min tankeverksamhet åt. Några har påstått att profeten är den ena och den andra, att Islam är den ena och den andra i negativa ordalag. Presentera källor och fakta främst från koranen då kan vi diskutera dina funderingar kring vad jag skulle ha accepterat och inte accepterat.
Citera
2019-03-27, 14:16
Medlem
Islampeaceback1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av o0Halal0o
Nu börjar muhammedanen visa sitt rätta ansikte.

Hon/han väljer att inte förstå kommentarer om muhammeds ledande av krig.

Tanken att en barmhärtig gud utsåg en krigsherre till sitt sista sändebud bland människor är fullständigt bisarr och bara en våldsbejakande typ kan gå på stolligheten.
källa på att det du säger är sant?
Citera
2019-03-27, 14:21
Medlem
o0Halal0os avatar
Citat:
källa på att det du säger är sant?
Vill du ha källa som bekräftar att muhammed ledde krig?
Citera
2019-03-27, 14:29
Medlem
Islampeaceback1s avatar
Citat:
Vill du ha källa som bekräftar att muhammed ledde krig?

Källa från koranen. Inte från självutnämnda historiker som sätter ihop lögner.
Citera
2019-03-27, 14:40
Medlem
o0Halal0os avatar
Citat:
Källa från koranen. Inte från självutnämnda historiker som sätter ihop lögner.
Koranen är muhammeds propagandaskrift. Naturligtvis finns där inte ett ont ord om muhammed.

Däremot är samtliga seriösa västerländska historiker överens om hur fältslagen mellan folken i Mecka och Medina bedrevs.

Öppna en historiebok själv!

Jag skriver inte för att övertyga dig eftersom det är svårt att rehabilitera en hjärntvättad tokreligiös.

Mina inlägg syftar enbart till att avslöja vålds- och förtrycksideologin islam.

Vill du lära dig mer om islam så är det ditt problem.

Jag rekommenderar dig att studera samtliga länder som domineras av islam.
Senast redigerad av o0Halal0o 2019-03-27 kl. 14:42.
Citera
2019-03-27, 14:44
Medlem
Islampeaceback1s avatar
Citat:
Koranen är muhammeds propagandaskrift. Naturligtvis finns där inte ett ont ord om muhammed.

Däremot är samtliga seriösa västerländska historiker överens om hur fältslagen mellan folken i Mecka och Medina bedrevs.

Öppna en historiebok själv!

Jag skriver inte för att övertyga dig eftersom det är svårt att rehabilitera en hjärntvättad tokreligiös.

Mina inlägg syftar enbart till att avslöja vålds- och förtrycksideologin islam.

Vill du lära dig mer om islam så är det ditt problem.

Jag rekommenderar dig att studera samtliga länder som domineras av islam.

Låt oss undersöka ditt intellekt!

Varför har västerländska historiker mer rätt om Muhammed än vad koranen har?

Finns det nån risk att västerländska historiker är partiska och kokar ihop lögnar om Muhammed och koranen? Om du inte anser det, varför skulle deras ord vara mer sant än koranens?
Citera
2019-03-27, 14:48
Medlem
o0Halal0os avatar
Citat:

Finns det nån risk att västerländska historiker är partiska och kokar ihop lögnar om Muhammed och koranen? Om du inte anser det, varför skulle deras ord vara mer sant än koranens?
Varför ska muhammeds propagandaskrift väga tyngre än seriösa historikers sammanfattning av de arabiska krigen på 600-talet?
Citera
2019-03-27, 14:49
Medlem
Citat:

Vilka som har rätt kan inte jag avgöra, men historiker litar jag mer på (generellt). Enstaka individer kan vara partisk, men knappast ett helt ”fält”.
T.ex. så tror jag du är partisk i denna fråga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in