Citat:
Ursprungligen postat av
8888zoom8888
Jag publicerar ingen religion. Gud sprider religion på sitt eget sätt. Jag diskuterade med människor. Om betydelsen och begreppet Guds ord. Du har ingen bakgrund i religion. Vad tror du är konspirationsteori? Och rädsla. Och hotande. Problemet är inte vår diskussion. Problemet. Vem analyserar denna diskussion? Förolämpa deras tolkning.
Jag kan inte prata med dig och du läser inte något om skuldens natur. Du har bara vilseledande förhandsinformation och insisterar på det. Islam är ett hot !! Detta är förolämpande. Du ska respektera lite .
Varför är islam ett hot?
Vad är det där för påstående? Grundlöst och välj dina ord bättre förslagsvis.
Om jag har information som endast är falsarium så är det din sak att bevisa det.
Vi vet alla redan, nån med allmänbildning Islams spridning i västvärlden och just VAD det är som menas med vad som "kommer i dess släptåg".
Prata rakt på sak och inte så det blir goddag yxskaft kommentarer fram och tillbaka ungefär som båda av oss skulle vara idioter, det tror jag inte med lite god vilja att någon av oss är.
Du SKA även respektera landet du kommit till.
Sitt inte och mästra mig i Sverige av idag med din religion i ryggen och allt med det.
Du ska fan veta hut själv. Svara vidkommande framöver.
Som en invandrare och väkomnad främling av myndigheterna till Sverige, mitt fosterland.
Jag kan ta fram källa när det gäller mitt påstående om moskéer som finansieras av Sauidarabien i Sverige. Inga problem.
"Varför är Islam ett hot", detta kan beläggas med långa ord ifrån mig varför jag nu ifrågasätter dina värvningsförsök hära på Flashback till Islam. Fråga SÄPO!
Säkerhetspolisen, stora delar av Sveriges befolkning som står för dessa åsikter med men inte postar här nu.
Det är känsligt, men om jag har gått över gränsen här nu, här på Flashback?
Är det så? Vem ska nu tillrättavisas här i tråden?
Källa till tidigare påstående:
Saudiarabien finansierar var fjärde svensk moské
Så du inte ska kunna sitta och själv PÅSTÅ endast att jag tar saker ur luften bara.