Citat:
Vad sägs om att vi säger så här:Om jag skall berömma dig för något så är det din tydlighet. Ovanstående resonemang går inte att feltolka.
Annie Lööf, C, och övriga "anti-socialistiska" partier som importerat 1 miljon rödgröna rödgröna röster permanent har på inget sätt verkat för ökad socialism utan har som libertarianer bekämpat socialism.
Vad gäller flickvänner så ligger det helt i libertarianers natur att dejta vänsterfittor.
https://reason.com/2019/04/16/are-socialists-more-like-libertarians-than-wed-like-to-admit/
Haha, det beror ju på att konsekvenserna är monumentala. Sverige, ett utvecklat industriland, men århundraden av kapitalism, importerar helt plötsligt miljoner med migranter från 3:e världen, med de facto låg IQ och total oförmåga att bygga fungerande civilisationer. Afrika söder om Sahara använde varken skriftspråk innan de blev koloniserade. Afrika hade 200 miljoner invånare 1950, har idag 1.3 miljarder och kommer enligt FN år 2100, ha mellan 4 och 6 miljarder. Då kommer det gå 1000 afrikaner på varje svensk. Då kan "libertarianer" snacka om allas rätt till rörlighet mitt i ett svart getto i Sundbyberg. Jag betvivlar inte att de kommer göra det.
Men vad betyder en liten lätt demografiändring? Invandringen under enbart 10-talet kan bara jämföras med indoeuropeiska invasionen som skedde för 4500 år sedan. Bagateller, säger de kritvita libertarianen. Afrikanerna blir säkert också kapitalistiska och frihetsälskande. Inte de senaste 100 åren men vänta 100 år ska ni se! Stora tänkaren Annie Lööf har lovat!
Strategiskt problem som libetarianerna insides bör försöka lösa... Dessa supertänkare...
Då skall istället libertarianer klassas som kompletta idioter där högra handen inte vet vad den vänstra gör. Den högra handen är helt lam och den vänstra synnerligen aktiv. Men, ok, jag kan sträcka mig till att kalla dem libertarianer, kompletta idioter och att de verkat för socialism och fortsätter göra det är helt uppenbart. Det de TYCKER leder till socialism, men de får inte kallas vad deras tyckande leder till.
Felaktig analys, libertarianske supertänkare. Att uppsåt finns med i lagstiftning handlar om att skydda oskyldiga från att hamna i fängelse. All brottslagstiftning handlar i grunden om att ta bort skadliga beteenden som leder till negativa samhällskonsekvenser. Grunden för lagstiftningen och moralen mot stöld är exempelvis att det är ett nollsummespel som inte skapar mervärde. Ingen konstaterad tjuv blir friad för att han TYCKER att privat egendom inte får vara privat. Vänstervridningen inom domstolsväsendet börjar ändra på det. Greta, "extinction rebellion" grips och frisläpps direkt regelbundet trots att de orsakar stor skada med uppsåt.
Annie Lööf, C, och övriga "anti-socialistiska" partier som importerat 1 miljon rödgröna rödgröna röster permanent har på inget sätt verkat för ökad socialism utan har som libertarianer bekämpat socialism.
Vad gäller flickvänner så ligger det helt i libertarianers natur att dejta vänsterfittor.
https://reason.com/2019/04/16/are-socialists-more-like-libertarians-than-wed-like-to-admit/
Haha, det beror ju på att konsekvenserna är monumentala. Sverige, ett utvecklat industriland, men århundraden av kapitalism, importerar helt plötsligt miljoner med migranter från 3:e världen, med de facto låg IQ och total oförmåga att bygga fungerande civilisationer. Afrika söder om Sahara använde varken skriftspråk innan de blev koloniserade. Afrika hade 200 miljoner invånare 1950, har idag 1.3 miljarder och kommer enligt FN år 2100, ha mellan 4 och 6 miljarder. Då kommer det gå 1000 afrikaner på varje svensk. Då kan "libertarianer" snacka om allas rätt till rörlighet mitt i ett svart getto i Sundbyberg. Jag betvivlar inte att de kommer göra det.
Men vad betyder en liten lätt demografiändring? Invandringen under enbart 10-talet kan bara jämföras med indoeuropeiska invasionen som skedde för 4500 år sedan. Bagateller, säger de kritvita libertarianen. Afrikanerna blir säkert också kapitalistiska och frihetsälskande. Inte de senaste 100 åren men vänta 100 år ska ni se! Stora tänkaren Annie Lööf har lovat!
Strategiskt problem som libetarianerna insides bör försöka lösa... Dessa supertänkare...
Då skall istället libertarianer klassas som kompletta idioter där högra handen inte vet vad den vänstra gör. Den högra handen är helt lam och den vänstra synnerligen aktiv. Men, ok, jag kan sträcka mig till att kalla dem libertarianer, kompletta idioter och att de verkat för socialism och fortsätter göra det är helt uppenbart. Det de TYCKER leder till socialism, men de får inte kallas vad deras tyckande leder till.
Felaktig analys, libertarianske supertänkare. Att uppsåt finns med i lagstiftning handlar om att skydda oskyldiga från att hamna i fängelse. All brottslagstiftning handlar i grunden om att ta bort skadliga beteenden som leder till negativa samhällskonsekvenser. Grunden för lagstiftningen och moralen mot stöld är exempelvis att det är ett nollsummespel som inte skapar mervärde. Ingen konstaterad tjuv blir friad för att han TYCKER att privat egendom inte får vara privat. Vänstervridningen inom domstolsväsendet börjar ändra på det. Greta, "extinction rebellion" grips och frisläpps direkt regelbundet trots att de orsakar stor skada med uppsåt.
Du har din egen definition av libertarianism, och alla andra har en annan definition.
För övrigt är jag långt ifrån libertarian.
