Tror jag hitta domen:
Bjuder på ett utdrag:
"Den av åklagaren påstådda brottsligheten har skett under en fest hemma hos VM. Vad som under kvällen har hänt är, utifrån vad de olika festdeltagarna berättat, minst sagt rörigt men det får i alla fall anses utrett att det dracks en betydande mängd alkohol under kvällen. Enligt C så hade hon sex under kvällen med MD (numera utvisad ur landet) och VM. Sexet skedde först inne på toaletten och sedan i VM sovalkov. Hon ville inte ha sex men blev tvingad av de båda männen; först av MD och sedan av VM. Av VM blev hon släpad in i sovalkoven.
Mot dessa påståenden har A berättat att det alls inte var fråga om något tvång från de två männens sida. Hon satt i soffan i anslutning till toaletten och V säng och
utifrån sedvanligt ”stånkande och stönande” som hon hörde tydligt, är det inte tal om annat än att det skedde frivilligt från de inblandade."
Ibland måste det nog vara lite kul att få skriva en dom. Man kan nog få lite utlopp för inneboende porrnovellsförfattarambitioner, om inte annat.
Jag har maskat namnen. Vet ej hur man smidigt lägger ut en dom så jag avstår det.