Citat:
Ursprungligen postat av
MitchRapp
Oklart vad du har rökt? Vad har Växjö med saken att göra? De ryska spelarna har inte spelat i Växjö vad jag vet.
Betänk hur lillnyllet lirade före kontraktsbråket med vad han sysslar med nu. Som natt och dag.
Tycker det är högst märkligt att han får lira med EP, Bengan i första. Tycker nog Lindholm ska få chansen där snart.
Lillnyllet har vaknat igen. Han är på G, rör sig riktigt fint och tar bra initiativ.
Citat:
Ursprungligen postat av
Archibald10
Jag skulle ställa upp så här när Klingberg, Wennberg och Landeskog kommer in:
OEL-Larsson
Ekholm-Klingberg
Gustafsson-Pettersson
Hägg
Hörnqvist-Pettersson-Nylander
Landeskog-Wennberg-Lindholm
A.Kempe-Lander-Eriksson
Bratt-Krüger-Lindblom
Rasmussen
Rasmussen får ta ströbyten i 5v5 och en större roll i boxplay. Mario Kempe får sitta på läktaren.
Bratt har funkat bra med Loui och Lander. Jag tycker man skickar ner Kempe ett hack till istället. Eller sätter Wennberg där och Kempe i andraformationen.
Citat:
Ursprungligen postat av
DEPRESSIV
Landeskog är väl center?
Nej.
Citat:
Ursprungligen postat av
Stefan4
Han behöver kanske få lite mer förtroende och speltid för att hitta tillbaka till sitt bästa spel?
I sina senaste 20 matcher i Columbus (16 i grundserien + 4 i playoff) har Wennberg bara spelat totalt 240 minuter, vilket ger ett snitt på 12 min/match. Spelar han center i en 2:a-3:e kedja i Tre Kronor lär han får mer speltid än så och då kanske det lossnar.

Ja, man får hoppas att det här blir en nytändning. Han har det ju i sig egentligen.