2019-03-19, 17:20
Medlem
Universells avatar
https://www.lt.se/artikel/centrum/valdtog-dottrarna-i-kallaren-och-skogen-flydde-utomlands

Tyvärr en plusartikel och hittar inget annat just nu,
nån som läst nåt mer om det här?

Han ska ha våldtagit dem i flera år när de var 12,14
När sanningen kom ut så ska han ha flytt landet till sina "släktingar utomlands"
Citera
2019-03-19, 17:34
Medlem
sajebiss avatar
Från LT.se.....

Citera
2019-03-19, 20:46
Medlem
R.Bloodworths avatar
Såna här människor måste för i helvete få extremt hårda straff. Alltså minst 20 år och även sitta helt isolerade, ensam i ett litet rum utan fönster eller tv, 23 timmar per dag. Fy fan för sådana människor alltså.
Men det är Sverige. Personen kommer få sitta i ett lyxigt fängelse i fem år, sedan kommer han ut och får allt serverat på ett silverfat.
Citera
2019-03-19, 21:06
Medlem
A1HORNYLADs avatar
Incestpedofiler brukar ju kunna vara svenskar, så osvuret är bäst angående etnicitet. Även svenskar kan ha "släktingar utomlands". Hade det stått att han flydde till sitt "hemland" skulle det varit en annan femma.
Men, hur som helst, att han skrämde dem med "vilda djur" talar för Afrikansk härkomst, kan jag tycka.
Citera
2019-03-19, 21:24
Medlem
idjuuts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av R.Bloodworth
Såna här människor måste för i helvete få extremt hårda straff. Alltså minst 20 år och även sitta helt isolerade, ensam i ett litet rum utan fönster eller tv, 23 timmar per dag. Fy fan för sådana människor alltså.
Men det är Sverige. Personen kommer få sitta i ett lyxigt fängelse i fem år, sedan kommer han ut och får allt serverat på ett silverfat.

fängelse är verkligen inte "lyx" på något sätt eller vis. begå ett grovt brott och kom tillbaka hit och berätta om lyxen du fick uppleva på kåken då?
Citera
2019-03-19, 21:28
Medlem
R.Bloodworths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av idjuut
fängelse är verkligen inte "lyx" på något sätt eller vis. begå ett grovt brott och kom tillbaka hit och berätta om lyxen du fick uppleva på kåken då?

Hoppas verkligen du har rätt. Fängelse är ju aldrig lyx, men min bild av Sveriges fängelse är att det är relativt "soft" i jämförelse med andra länders. Hoppas brottslingen får hårdast möjliga straff. Synd bara att han inte kommer få sitta mer än 10 år.
Citera
2019-03-19, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HBOLL
100% muslim

Citat:
Ursprungligen postat av A1HORNYLAD
Incestpedofiler brukar ju kunna vara svenskar, så osvuret är bäst angående etnicitet. Även svenskar kan ha "släktingar utomlands". Hade det stått att han flydde till sitt "hemland" skulle det varit en annan femma.
Men, hur som helst, att han skrämde dem med "vilda djur" talar för Afrikansk härkomst, kan jag tycka.
Det finns inte så många muslimer och afrikaner i Södertälje. Det kan vara så, men jag tvivlar.

De flesta från Mellanöstern är livrädda för att gå ut i skogen. Den är mörk, man kan gå vilse och det finns farliga djur.
Citera
2019-03-19, 21:51
Medlem
idjuuts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av R.Bloodworth
Hoppas verkligen du har rätt. Fängelse är ju aldrig lyx, men min bild av Sveriges fängelse är att det är relativt "soft" i jämförelse med andra länders. Hoppas brottslingen får hårdast möjliga straff. Synd bara att han inte kommer få sitta mer än 10 år.

jo det må vara trevligare än t.ex brasilianskt fängelse där internerna i princip sköter fängelset själva och vapen och droger finns i överflöd och mord sker dagligen. men det finns ju de människor som döms för mindre allvarliga brott till korta straff som jag nog kan tycka att dom inte förtjänar bli behandlade som djur sitt ringa brott till trots. men att få sin frihet fråntagen och inte kunna göra ett skit, inte ens ta en cigg när du vill, be om lov för nästan allt och ofta få ett nej av olika anledningar, din post och telefonsamtal övervakas osv. sen när du blir fri vill ingen anställa dig. så lyx och silverfat stämmer inte, men det är humanare än i skithålsländer absolut.
Citera
2019-03-19, 22:23
Medlem
A1HORNYLADs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Henrik-VIII
Det finns inte så många muslimer och afrikaner i Södertälje. Det kan vara så, men jag tvivlar.

De flesta från Mellanöstern är livrädda för att gå ut i skogen. Den är mörk, man kan gå vilse och det finns farliga djur.
Nå, jag tänkte nog mer på vidskeplighet, voodoo och sånt.
Citera
2019-03-20, 00:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Universell
https://www.lt.se/artikel/centrum/valdtog-dottrarna-i-kallaren-och-skogen-flydde-utomlands

Tyvärr en plusartikel och hittar inget annat just nu,
nån som läst nåt mer om det här?

Han ska ha våldtagit dem i flera år när de var 12,14
När sanningen kom ut så ska han ha flytt landet till sina "släktingar utomlands"

Vidrigt, hoppas på ett stenhårt straff för GM.
Citera
2019-03-20, 00:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Henrik-VIII

Syrianska/assyriska invandrare i Sverige håller jag inte högt som grupp heller...
Citera
2019-04-09, 17:21
Medlem
spoilers avatar
"En 35-årig man i Södertälje döms till sju och ett halvt års fängelse för grov våldtäkt mot barn och sexuellt ofredande mot två minderåriga.

/…/

Efter avtjänat straff ska mannen utvisas till det EU-land han är medborgare i."

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/sodertalje/fangelse-for-grov-valdtakt-mot-barn
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in